Κινητήρες > A8 > Home

A8

  • stage_exterior_front.jpg
stage_exterior_front.jpg
Audi A8 4.2 FSI - Εντυπωσιακή κυριαρχία
480x270_0006_ADIV_141168_50PZ.jpg
Στην καρδιά του Audi A8 βρίσκονται οι σύγχρονοι και βελτιωμένοι κινητήρες του. Τα εντυπωσιακά αποθέματα ισχύος τους προσφέρουν ανώτερες επιδόσεις και άψογο κράτημα στον δρόμο, ενώ η κατανάλωση καυσίμου και οι εκπομπές έχουν ελαττωθεί σημαντικά σε σύγκριση με το προηγούμενο μοντέλο, χάρη στην εφαρμογή ενός μεγάλου αριθμού μέτρων απόδοσης και οικονομίας.
Όπως και σε πολλούς άλλους κινητήρες της Audi, έτσι και στον 4.2 λίτρων V8 κινητήρα του Audi Α8 έχει εφαρμοστεί η τεχνολογία FSI. Η τελευταία γενιά των συστημάτων διαχείρισης κινητήρα και η πρωτοποριακή διαχείριση της θερμότητας βοηθάνε περαιτέρω στη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου. Ως εκ τούτου, ο κινητήρας φτάνει στη θερμοκρασία λειτουργίας του γρηγορότερα, μετά από εκκίνηση σε κρύες καιρικές συνθήκες, μειώνοντας τις απώλειες τριβών. Το Audi A8 4.2 FSI χρειάζεται μόλις 9.5 λίτρα καυσίμου ανά 100 km, παρότι αποδίδει την εντυπωσιακή ισχύ των 372 hp. Η μέγιστη ροπή των 445 Nm επιταχύνει το Audi A8 από τα 0 στα 100 km/h σε μόλις 5.7 sec.
Audi A8 4.2 TDI - Ισχύς, απόδοση και οικονομία
480x270_0005_ADIV_141169_50PZ.jpg
Θα αισθανθείτε το δυναμισμό του Audi A8 με τον κινητήρα 4.2 TDI αμέσως μόλις πατήσετε το γκάζι: 350 hp και μέγιστη ροπή 800 Nm θα σας επιταχύνουν από τα 0 στα 100 km/h σε μόλις 5,5 δευτερόλεπτα. Και αυτό με κατανάλωση μόλις 7,6 λίτρων ανά 100 km.
Για αυτό φροντίζει η τεχνολογία Common Rail, η οποία ψεκάζει απευθείας το καύσιμο στο χώρο καύσης με πίεση έως και 2.000 bar. Στον κινητήρα TDI λειτουργεί και ένας πρωτοποριακός τρόπος διαχείρισης της θερμικής ενέργειας, η οποία με την γρήγορη θέρμανση του υγρού ψύξης συμμετέχει στη μείωση της κατανάλωσης. Επίσης, μειώθηκε το βάρος του κινητήρα παρά την τεχνολογική του πολυπλοκότητα.
Για αυτό φροντίζει η τεχνολογία Common Rail, η οποία ψεκάζει απευθείας το καύσιμο στο χώρο καύσης με πίεση έως και 2.000 bar. Στον κινητήρα TDI λειτουργεί και ένας πρωτοποριακός τρόπος διαχείρισης της θερμικής ενέργειας, η οποία με την γρήγορη θέρμανση του υγρού ψύξης συμμετέχει στη μείωση της κατανάλωσης. Επίσης, μειώθηκε το βάρος του κινητήρα παρά την τεχνολογική του πολυπλοκότητα.

Απόδοση & Οικονομία

  • 320x160_AA8_D_131115_34.jpg
    Κινητήρας FSI®

    Με την τεχνολογία FSI® το καύσιμο ψεκάζεται άμεσα στο χώρο καύσης. Έτσι επιτυγχάνεται πιο αποδοτική πλήρωση των κυλίνδρων και σχέση συμπίεσης σε σχέση με τους κινητήρες συμβατικού ψεκασμού. Το αποτέλεσμα είναι χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου με εξίσου καλές επιδόσεις.

  • 320x160_tfsi.jpg
    Κινητήρας TDI®

    Η Τεχνολογία TDI® είναισυνώνυμο της οικονομίας, των χαμηλών εκπομπών και της υψηλής απόδοσης ισχύος, τα οποία επιτυγχάνονται μέσω πρωτοποριακών τεχνολογιών όπως το σύστημα Common rail και τα μπεκ Piezo.

  • 320x160_tdi.jpg
    Ανάκτηση ενέργειας

    Το σύστημα ανάκτησης ενέργειας μετατρέπει την κινητική ενέργεια σε ηλεκτρική κατά τη διάρκεια της κίνησης του αυτοκινήτου σε κατωφέρεια ή κατά την πέδηση. Όταν το αυτοκίνητο επιταχύνει και πάλι, η μπαταρία κατευθύνει την προσωρινά αποθηκευμένη ενέργεια πίσω στο αυτοκίνητο, ώστε να ""ανακουφίσει"" το βάρος στον εναλλάκτη του ρεύματος και ως εκ τούτου να εξοικονομήσει καύσιμο.