Κατανάλωση καυσίμου, μεικτός κύκλος: 4.9-4.8 l/100 km
Εκπομπές CO2, μεικτός κύκλος: 111-108 g/km
Κατανάλωση καυσίμου, μεικτός κύκλος: 3.9-5.3 l/100km
Εκπομπές CO2, μεικτός κύκλος: 103–120 g/km
Κατανάλωση καυσίμου, μεικτός κύκλος: 3.9-5.2 l/100km
Εκπομπές CO2, μεικτός κύκλος: 102-119 g/km
Κατανάλωση καυσίμου, μεικτός κύκλος: 4.2-5.6 l/100km
Εκπομπές CO2, μεικτός κύκλος: 110-126 g/km
Κατανάλωση καυσίμου, μεικτός κύκλος: 6.5-7.1 l/100km
Εκπομπές CO2, μεικτός κύκλος: 149-163 g/km
Κατανάλωση, μεικτός κύκλος: 3.7-5.6 l/100 km
Εκπομπές CO2, μεικτός κύκλος: 95-131 g/km
Κατανάλωση καυσίμου, μεικτός κύκλος: 4.5-4.7 l/100 km
Εκπομπές CO2, μεικτός κύκλος: 116-123 g/km
Καταν. καυσίμου, μεικτός κύκλος: 4.2-6.4 l/100km
Εκπομπές CO2, μεικτός κύκλος: 111-145 g/km
Καταν. καυσίμου, μεικτός κύκλος: 4.1-5.6 l/100km
Εκπομπές CO2, μεικτός κύκλος: 106-130 g/km
Καταν. καυσίμου, μεικτός κύκλος: 7.3-7.4 l/100km
Εκπομπές CO2, μεικτός κύκλος: 166-170 g/km
Καταν. καυσίμου, μεικτός κύκλος: 8.7 l/100km
Εκπομπές CO2, μεικτός κύκλος: 197 g/km
Κατανάλωση καυσίμου, μεικτός κύκλος: 5.5-7.1 l/100 km
Εκπομπές CO2, μεικτός κύκλος: 142-161 g/km
Κατανάλωση καυσίμου, μεικτός κύκλος: 5.6-6.9 l/100km
Εκπομπές CO2, μεικτός κύκλος: 147-157 g/km
Καταν. καυσίμου, μεικτός κύκλος: 8,7 l/100km
Εκπομπές CO2, μεικτός κύκλος: 197 g/km
Καταν. καυσίμου, μεικτός κύκλος: 11.7–11.5 l/100km
Εκπομπές CO2, μεικτός κύκλος: 268–263 g/km
Η πολυτέλεια επαναπροσδιορίζεται.
Υπάρχει ένα νέο είδος πολυτέλειας και αντιπροσωπεύεται από τα νέα Audi A6, A7, A8 και Q8. Αυτή η πολυτέλεια δεν καθορίζεται ούτε από το κύρος ούτε από την επίδειξη - αλλά από την ελευθερία, την ανεξαρτησία και το χρόνο. Για να σκεφτόμαστε διαφορετικά, ψηφιακά, χωρίς όρια, αλλά πάντα με απαίτηση στην λεπτομέρεια. Και για όλους εσάς που φιλοδοξείτε την αληθινή πολυτέλεια, η Audi δημιούργησε μία νέα γενιά αυτοκινήτων που ερμηνεύουν την πολυτέλεια, την άνεση και τη δυναμική με έναν πρωτοποριακό τρόπο:
την ευφυή κατηγορία του σήμερα.
προαιρετικά με σύστημα τετρακίνησης για μικρότερους κύκλους περιστροφής
με σύγχρονη και εξαιρετικά αποδοτική διαχείριση κινητήρα
με οθόνες αφής και επικοινωνία φυσικής γλώσσας