Audi e-tron quattro concept > tron > Home
  • stage_exterior_front.jpg
Audi e-tron quattro concept

Περισσότερα από μια παράσταση εντυπώσεων.

Ένα Audi με αμιγώς ηλεκτρική κίνηση στη γραμμή παραγωγής - σύντομα το όραμα γίνεται πραγματικότητα. Μπορείτε ήδη να το νιώσετε: όλοι οι εμπλεκόμενοι σε αυτό το project αναμένουν με ανυπομονησία τη στιγμή που το Vorsprung durch Technik θα πάει ένα βήμα παραπέρα. Το Audi e-tron quattro concept παρουσιάστηκε στο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου (IAA) στη Φρανκφούρτη το 2015 και παρέχει μία εμφανή ματιά σε ένα αμιγώς ηλεκτρικά τροφοδοτούμενο sport SUV της πολυτελούς κατηγορίας.

Gallery
Download (.zip αρχείο)
00:00 | 00:00
  • The Audi e-tron Sportback concept and the Audi e-tron quattro concept.

  • Το Audi e-tron Sportback concept και το Audi e-tron quattro concept.

Σε αριθμούς

Επιτάχυνση από 0 στα 100 km/h

4.6

δευτερόλεπτα

Τελική ταχύτητα

210

km/h

Απόδοση έως και

370

kW

Τεχνολογία του αύριο.

Τρεις ηλεκτροκινητήρες - ένας για τον μπροστινό, δύο για τον πίσω άξονα - εξασφαλίζουν επαρκή ισχύ και υψηλής απόδοσης ξεκίνημα. Η συνολική απόδοση: 320 kW με δυνατότητα αύξησης έως και 370 kW προσωρινά. Με περισσότερα από 800Nm ροπής, το Audi e-tron quattro concept επιταχύνει από 0 σε 100 km/h σε μόλις 4,6 δευτερόλεπτα - φτάνοντας γρήγορα στo ηλεκτρονικά περιορισμένo όριο των 210 km/h.

Φωτισμός e-tron.

Το Audi e-tron quattro concept παράγει όλες τις κύριες λειτουργίες φωτισμού χρησιμοποιώντας την τεχνολογία matrix laser, το επόμενο βήμα στην ανάπτυξη της τεχνολογίας φωτισμού στην αυτοκινητοβιομηχανία. Διαχωρισμένη σε μικρά pixels, η ακτίνα των matrix laser προβολέων μπορεί να φωτίσει το δρόμο με υψηλή ανάλυση και ακριβή έλεγχο. Στο κάτω τμήμα του μπροστινού μέρους υπάρχει ένα εντυπωσιακό νέο χαρακτηριστικό φωτιστικό σώμα, το οποίο αποτελείται από πέντε φωτιστικά στοιχεία. Κάθε ένα από αυτά συνδυάζει ένα φωτιστικό LED με ένα πολύ επίπεδο στοιχείο OLED (organic light-emitting diode). Τα OLED στοιχεία ανάβουν με ομοιόμορφο τρόπο, μπορούν να χαμηλώνουν σε ένταση και μπορούν να εμφανίζουν διαφορετικά μοτίβα φωτισμού. Η χρήση της τεχνολογίας matrix laser OLED στο Audi e-tron quattro concept αποτελεί παγκόσμια πρωτιά στο εμπρός μέρος του αυτοκινήτου, και αντιπροσωπεύει το "Vorsprung durch Technik" στον τομέα του φωτισμού στην αυτοκινητοβιομηχανία.

Κομψή γοητεία.

Η καμπίνα του Audi e-tron quattro concept στενεύει κάθετα προς τα πίσω. Η γραμμή των ώμων εκτείνεται πάνω από το καπό του χώρου αποσκευών και του δίνει δομή. Αυτή τη γραμμή διατρέχει κατά μήκος ένα LED φωτιστικό σώμα, το οποίο συνδέει τα πίσω φώτα μεταξύ τους, τονίζοντας έτσι το πλάτος του αυτοκινήτου. Παρόμοια με τις μονάδες στο μπροστινό μέρος, τα πίσω φώτα σχεδιάζονται επίσης σε δύο ζώνες. Στο επάνω τμήμα, υπάρχουν εννέα επίπεδες μονάδες OLED που εκτελούν τις λειτουργίες των πίσω φώτων, ενώ άλλες τρεις βρίσκονται στο κάτω τμήμα, η μία πάνω στην άλλη.

Η αεροδυναμική.

Σε ένα αυτοκίνητο που κινείται αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια, η αεροδυναμική αποτελεί το στοιχείο-κλειδί. Η αυτονομία των άνω των 500 χιλιομέτρων που επιτυγχάνεται με το Audi e-tron quattro concept γίνεται επίσης εφικτή από τη νέα του σχεδίαση, προσαρμοσμένη σε μεγάλο βαθμό στις αρχές της αεροδυναμικής. Με τον εξαιρετικά χαμηλό αεροδυναμικό συντελεστή cw 0,25, το sport SUV κινείται εύκολα, ήσυχα και εξαιρετικά οικονομικά κόντρα στον άνεμο. Με μήκος 4,88 μέτρα, πλάτος 1,93 μέτρα και μεταξόνιο 2,91 μέτρα, το Audi e-tron quattro concept κατατάσσεται μεταξύ του Audi Q5 και του Audi Q7. Όσον αφορά το ύψος, παραμένει σημαντικά χαμηλότερο από τα δύο μοντέλα παραγωγής - φτάνει μόλις τα 1,54 μέτρα.