Νέο Audi A3 Sportback TFSI e > A3 > Home
  • stage_exterior_front.jpg
A3 Sportback TFSI e

A3 Sportback TFSI e

Το νέο Audi A3 Sportback TFSI e.

Κατανάλωση καυσίμου, μεικτός κύκλος¹: 1.5–1.4 l/100 km
Κατανάλωση ενέργειας, μεικτός κύκλος¹: 13.8–13.0 kWh/100 km
Εκπομπές ρύπων CO₂, μεικτός κύκλος¹: 34–30 g/km

Πλήρως ηλεκτρικό, υβριδικό ή με κινητήρα εσωτερικής καύσης: ως ένα plug-in hybrid όχημα το οποίο διαθέτει όλους τους τύπους κίνησης, το Audi A3 Sportback TFSI e² προσφέρει δυναμικές επιδόσεις και αυτονομία έως 78χλμ. Mε μήκος 4,34 μέτρα, προσφέρει μεγάλη οδηγική απόλαυση και καθημερινή χρηστικότητα, διατηρώντας τα ίδια εξωτερικά και εσωτερικά διακοσμητικά στοιχεία που χαρακτηρίζουν όλη τη γκάμα του νέου Α3.

Το Audi A3 Sportback TFSI e² σε νούμερα

Ηλεκτρική αυτονομία

έως και 78

km*

Επιτάχυνση

7.6

s*

0 σε 100 km/h

Ισχύς

150

kW**

(204 hp)

*Ηλεκτρική αυτονομία, μεικτός κύκλος σύμφωνα με WLTP, για 16- έως 18-ιντσών τροχούς.
**Κατανάλωση καυσίμου, μεικτός κύκλος¹: 1.5–1.4 l/100 km; Κατανάλωση ενέργειας, μεικτός κύκλος¹: 13.8–13.0 kWh/100 km; Εκπομπές ρύπων CO₂, μεικτός κύκλος¹: 34–30 g/km.

Πλαϊνή εμπρός όψη Audi A3 Sportback TFSI e

Ευέλικτη οδηγική απόλαυση: η τεχνολογία

Το Audi A3 Sportback TFSI e² ως plug-in-hybrid συνδυάζει τα πλεονεκτήματα ενός κινητήρα εσωτερικής καύσης με αυτά ενός ηλεκτρικού συστήματος κίνησης. Ο ηλεκτροκινητήρας δρα σε συνδυασμό με την επαναφορτιζόμενη μπαταρία ιόντων λιθίου ως σπορ υποοστήριξη του κινητήρα TFSI 1.4 λίτρων, αλλά εντυπωσίαζει και στην αμιγώς ηλεκτρική κίνηση: Συνδυαστικά, οι κινητήρες μπορούν να αποδώσουν έως και 150 kW (204 PS). Έτσι, το όχημα επιταχύνει από 0 στα 100 χλμ./ώρα σε 7,6 δευτερόλεπτα. Ο μηχανισμός ανάρτησης του Audi A3 Sportback TFSI e² είναι σπορ και ισορροπημένος, παράγοντας το σωστό συνδυασμό δυναμικής και οδηγικής άνεσης.

Προσαρμοσμένες στις ανάγκες: Οι επιδόσεις

Το Audi A3 Sportback TFSI e² συνδυάζει τα καλύτερα χαρακτηριστικά δύο κόσμων: Στην αμιγώς ηλεκτρική κίνηση παράγει πολύ λίγο θόρυβο και μηδενικές εκπομπές ρύπων. Παρά το χαμηλό επίπεδο θορύβου, ο ηλεκτροκινητήρας διαθέτει ένα ισχυρό σύστημα κίνησης, διότι οι ηλεκτροκινητήρες έχουν το μεγάλο πλεονέκτημα ότι μπορούν ήδη από την πρώτη στιγμή να αποδώσουν υψηλή ροπή στρέψης. Ο κινητήρας εσωτερικής καύσης από την άλλη επιτρέπει την σπορ συμπεριφορά στις μακρινές διαδρομές, χωρίς να απαιτείται διάλειμμα για φόρτιση. Είτε αμιγώς ηλεκτρικά, είτε εν μέρει ηλεκτρικά ή ως κινητήρας εσωτερικής καύσης - οι επιδόσεις του Audi A3 Sportback TFSI e² προσαρμόζονται βέλτιστα στις απαιτήσεις του οδηγού.

Πλαϊνή πίσω όψη Audi A3 Sportback TFSI e
Εμπρός όψη Audi A3 Sportback TFSI e

Επιλογές τύπου οδήγησης: Τέσσερα διαφορετικά προφίλ

Η φιλοσοφία συστήματος κίνησης έχει σχεδιαστεί έτσι, ώστε ένα μεγάλο μέρος των καθημερινών διαδρομών να διανύεται αμιγώς ηλεκτρικά. Η επιλογή του τύπου κίνησης ρυθμίζεται στο Audi A3 Sportback TFSI e² με τέσσερα διαφορετικά προφίλ οδήγησης: αμιγώς ηλεκτρική οδήγηση (EV), η αρχική χρήση του κινητήρα εσωτερικής καύσης για να διατηρηθεί η μπαταρία για ηλεκτρική οδήγηση αργότερα (hold) ή για την πλήρωση της μπαταρίας (charge), ή ο αποτελεσματικός συνδυασμός (hybrid).

Ψηφιακή και διαισθητική: Η οθόνη

Στο πλήρως ψηφιακό όργανο πολλαπλών λειτουργιών του plug-in-hybrid – το Audi virtual cockpit – είναι ενσωματωμένη η ονομαζόμενη ένδειξη ισχύος³. Δείχνει την συνολική ισχύ του συστήματος, το προφίλ κίνησης καθώς και την κατάσταση φόρτισης της μπαταρίας και την συνεπακόλουθη τρέχουσα αυτονομία. Εκτός αυτού, μέσω της ένδειξης ισχύος γίνεται σαφές, αν τη δεδομένη στιγμή μέσω της ανάκτησης ενέργειας επιτυγχάνεται η ανάκτηση και διοχετεύεται στην μπαταρία.

Δυναμικό με ξεκάθαρες γραμμές: Το εξωτερικό

Το Audi A3 Sportback TFSI e² είναι συμπαγές στον δρόμο. Η φαρδιά, εξάγωνη μάσκα Singleframe κυριαρχεί στην μπροστινή όψη. Η τονισμένη γραμμή των ώμων διατρέχει τους προβολείς μέχρι τα πίσω φώτα. Έτσι, το όχημα δείχνει πιο μακρύ. Οι θόλοι τροχών είναι τονισμένοι και οι ώμοι του αμαξώματος προβάλλουν ξεκάθαρα. Ομοίως και οι κολόνες C προσδίδουν στο πεντάθυρο όχημα την σιγουριά της ταχύτητας. Το έμβλημα TFSI e στο καπό χώρου αποσκευών υποδηλώνει την υπαγωγή του στην οικογένεια plug-in-hybrid της Audi.

Σπορ και πολυτελές: Το εσωτερικό

Στον εσωτερικό³ χώρο του Audi A3 Sportback TFSI e² χαρακτηριστική είναι η όψη black panel του ταμπλό και της κεντρικής κονσόλας. Το πλάτος του πίνακα οργάνων και των χειριστηρίων τονίζεται με οριζόντιες γραμμές και ξεκάθαρα σχεδιασμένες επιφάνειες. Ο πίνακας οργάνων και τα χειριστήρια εστιάζουν απόλυτα στον οδηγό. Ομοίως και το νέο σχεδιασμένο χειριστήριο για τον κλιματισμό έχει ελαφρά κλίση προς τον οδηγό. Περισσότερη εξατομίκευση στον εσωτερικό χώρο προσφέρει επιπλέον το προαιρετικό πακέτο ατμοσφαιρικού φωτισμού, που με 30 διαφορετικές αποχρώσεις ενισχύει την ατμόσφαιρα στο εσωτερικό του αυτοκινήτου.

Ρίξτε άλλη μια ματιά στο νέο Audi A3 Sportback TFSI e²

360 μοιρών εξωτερική όψη Audi A3 Sportback TFSI e
1
Τα αναφερθέντα στοιχεία κατανάλωσης καυσίμου και εκπομπής ρύπων προσδιορίστηκαν σύμφωνα με τις προδιαγραφόμενες από τον νόμο διαδικασίες μέτρησης Από την 1η Σεπτεμβρίου 2017 ορισμένα καινούργια οχήματα λαμβάνουν έγκριση τύπου σύμφωνα με την Εναρμονισμένη Διεθνώς Διαδικασία Δοκιμών για Ελαφρά Οχήματα (Worldwide Harmonized Light Vehicles Test Procedure, WLTP), μια ρεαλιστικότερη διαδικασία δοκιμών για τη μέτρηση της κατανάλωσης καυσίμου και των εκπομπών CO2. Από την 1η Σεπτεμβρίου 2018 ο Νέος Ευρωπαϊκός Κύκλος Οδήγησης (New European Driving Cycle, NEDC) θα αντικατασταθεί σταδιακά από την WLTP. Εξαιτίας των ρεαλιστικότερων συνθηκών δοκιμής, η μετρούμενη σύμφωνα με την WLTP κατανάλωση καυσίμου και οι εκπομπές CO2 σε πολλές περιπτώσεις θα είναι υψηλότερες από τις μετρούμενες με τον NEDC. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις διαφορές μεταξύ των WLTP και NEDC, επισκεφθείτε το www.audi.de/wltp. Προς το παρόν υποχρεούμαστε ακόμη από τον νόμο να παραθέτουμε τις τιμές του NEDC. Όταν πρόκειται για καινούργια οχήματα τα οποία έχουν λάβει έγκριση τύπου σύμφωνα με την WLTP, οι τιμές του NEDC εξάγονται από τις τιμές της WLTP. Η αναφορά των τιμών της WLTP μπορεί να γίνεται επιπρόσθετα οικειοθελώς, ώσπου αυτό να απαιτηθεί πλέον από τον νόμο. Όταν οι τιμές του NEDC αναφέρονται ως εύρη τιμών, αυτές δεν αφορούν σε μεμονωμένο, συγκεκριμένο όχημα και δεν αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι της προσφοράς πώλησης. Χρησιμεύουν απλά ως μέσο σύγκρισης μεταξύ των διαφορετικών τύπων οχημάτων. Οι προαιρετικοί εξοπλισμοί και τα αξεσουάρ (π.χ., πρόσθετα εξαρτήματα, διάφοροι τύποι ελαστικών, κ.λπ.) μπορούν να αλλάξουν τις σχετικές παραμέτρους του οχήματος, όπως, π.χ., βάρος, την αντίσταση κύλισης και την αεροδυναμική και, σε συνδυασμό με τις καιρικές συνθήκες και τις κυκλοφοριακές συνθήκες, καθώς και το εξατομικευμένο στυλ οδήγησης, να επηρεάζουν την κατανάλωση καυσίμου, την κατανάλωση ηλεκτρικού ρεύματος, τις εκπομπές CO2 και τις τιμές των επιδόσεων του οχήματος. (DAT) Περαιτέρω πληροφορίες για τις επίσημες τιμές κατανάλωσης καυσίμου και τις επίσημες εκπομπές CO2 των νέων επιβατικών αυτοκινήτων υπάρχουν στον "Οδηγό για την εξοικονόμηση καυσίμου, τις εκπομπές CO2 και την κατανάλωση ενέργειας των νέων μοντέλων επιβατικών οχημάτων", ο οποίος διατίθεται δωρεάν σε όλες τις αντιπροσωπείες πωλήσεων, από την DAT Deutsche Automobil Treuhand GmbH, Hellmuth-Hirth-Str. 1, D-73760 Ostfildern, Germany και στο www.dat.de.
2
Κατανάλωση καυσίμου, μεικτός κύκλος¹: 1.5–1.4 l/100 km; Κατανάλωση ενέργειας, μεικτός κύκλος¹: 13.8–13.0 kWh/100 km; Εκπομπές ρύπων CO₂, μεικτός κύκλος¹: 34–30 g/km.
3
Η φωτογραφία απεικονίζει μια ειδική σχεδίαση τιμονιού με ανίχνευση επαφής χεριών. Διατίθεται μόνο σε συνδυασμό με την προσαρμοζόμενη υποβοήθηση οδήγησης, την προσαρμοζόμενη υποβοήθηση οδήγησης με υποβοήθηση έκτακτης ανάγκης ή το πακέτο υποβοήθησης με ΜΜΙ navigation με MMI touch.