Ερωτήσεις και Απαντήσεις > Home

Κρατάμε αποστάσεις! Μένουμε ενωμένοι!

  • 1920x600_stayhome.jpg
1920x600_stayhome.jpg

Ερωτήσεις και Απαντήσεις

After Sales

Στο αυτοκίνητό μου χρειάζεται να γίνουν εργασίες συντήρησης/επισκευής. Πού μπορώ να απευθυνθώ;

Το σύνολο του δικτύου των Εξουσιοδοτημένων Συνεργατών Audi Service της Kosmocar εργάζεται υπεύθυνα, λαμβάνει υπόψη και συμμορφώνεται πλήρως με όλες τις οδηγίες της πολιτείας σχετικές με το COVID-19. Αν έχετε οποιοδήποτε ερώτημα ή αν στο αυτοκίνητό σας χρειάζεται να γίνουν άμεσα οι εργασίες συντήρησης, απευθυνθείτε στον Εξουσιοδοτημένο Συνεργάτη Service της επιλογής σας μέσω τηλεφώνου ή μέσω e-mail. Εάν ο εν λόγω Εξουσιοδοτημένος Συνεργάτης Audi Service δεν είναι διαθέσιμος, επικοινωνήστε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών Audi (210 9981200).

Έχει επέλθει ο χρόνος για τις απαραίτητες εργασίες συντήρησης/επισκευής στο αυτοκίνητό μου. Μπορώ να επισκεφθώ το συνεργείο ή μπορεί να καθυστερήσει η πραγματοποίηση τους;

Aν στο αυτοκίνητό σας χρειάζεται να γίνουν άμεσα εργασίες συντήρησης ή επισκευής παρακαλούμε όπως επικοινωνήσετε με τον Εξουσιοδοτημένο Συνεργάτη Audi Service της επιλογής σας, για να οριστεί το σχετικό ραντεβού και να συζητήσετε τη δυνατότητα καθυστέρησης πραγματοποίησης των εργασιών. Εάν ο εν λόγω Εξουσιοδοτημένος Συνεργάτης Service δεν είναι διαθέσιμος επικοινωνήστε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών Audi (210 9981200).

Μία προειδοποιητική λυχνία είναι ενεργή στην οθόνη πληροφοριών του αυτοκινήτου μου. Πρέπει να επισκεφτώ τον Εξουσιοδοτημένο Συνεργάτη Service;

Αν οποιαδήποτε προειδοποιητική λυχνία έχει ενεργοποιηθεί με κόκκινο χρώμα στην οθόνη πληροφοριών του αυτοκινήτου σας, παρακαλούμε ακινητοποιήστε άμεσα το όχημα και καλέστε την οδική βοήθεια Audi Longlife Mobility στο 210 99 53 122. Σε περίπτωση που η ένδειξη έχει ενεργοποιηθεί με κίτρινο χρώμα επικοινωνήστε με τον Εξουσιοδοτημένο Συνεργάτη Audi Service της επιλογής σας. Σε περίπτωση που δεν αναγνωρίζετε την ένδειξη τη λυχνίας που έχει ενεργοποιηθεί, ελέγξτε το εγχειρίδιο χρήσης του οχήματός σας. Εάν για οποιοδήποτε λόγο η επικοινωνία με τον Εξουσιοδοτημένο Συνεργάτη Audi Service της επιλογής σας δεν είναι εφικτή, επικοινωνήστε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών Audi (210 9981200).

Ενδέχεται να υπάρχουν καθυστερήσεις στην ολοκλήρωση των εργασιών που πρέπει να γίνουν στο αυτοκίνητό μου λόγω του COVID19;

Λόγω της παρούσας κατάστασης και των οδηγιών για την προστασία της ανθρώπινης υγείας έναντι του ιού, ενδέχεται να υπάρξουν χρονικές καθυστερήσεις στη συντήρηση/επισκευή του αυτοκινήτου σας. Παρακαλούμε πολύ όπως επικοινωνήσετε με τον Εξουσιοδοτημένο Συνεργάτη Audi Service της επιλογής σας, για να ενημερωθείτε πλήρως για το χρόνο που απαιτείται για την ολοκλήρωση των εργασιών στο αυτοκίνητό σας. Εάν ο εν λόγω Εξουσιοδοτημένος Συνεργάτης Audi Service δεν είναι διαθέσιμος επικοινωνήστε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών Audi (210 9981200).

Υγιεινή & Ασφάλεια

Ποια είναι τα μέτρα που έχει λάβει το δίκτυο των Εξουσιοδοτημένων Συνεργατών Audi Service για τη μη εξάπλωση του ιού COVID19 και για την προστασία των εργαζομένων τους;

Κατανοούμε πλήρως το ερώτημά σας και σας ενημερώνουμε ότι το σύνολο του δικτύου των Εξουσιοδοτημένων Συνεργατών Audi Service της Kosmocar ακολουθεί τα γενικά προληπτικά μέτρα που έχει εξαγγείλει η πολιτεία για την αντιμετώπιση του COVID19, με στόχο την προστασία πελατών, εργαζομένων και της ευρύτερης κοινότητας. Εάν έχετε οποιοδήποτε ερώτημα επικοινωνήστε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών Audi (210 9981200).

Πρέπει να επισκεφθώ το συνεργείο για εργασίες που πρέπει να γίνουν στο αυτοκίνητο μου, αλλά θα ήθελα να αποφύγω την προσωπική επαφή (face to face);

Aν στο αυτοκίνητό σας χρειάζεται να γίνουν άμεσα εργασίες συντήρησης ή επισκευής παρακαλούμε όπως επικοινωνήσετε με τον Εξουσιοδοτημένο Συνεργάτη Audi Service της επιλογής σας, για να ορίσετε πρώτα το σχετικό ραντεβού. Με τον τρόπο αυτό αποφεύγουμε το συγχρωτισμό των πελατών στο χώρο του συνεργείου, ακολουθώντας με τη σειρά μας τα προληπτικά μέτρα αποφυγής εξάπλωσης του ιού. Εάν ο εν λόγω Εξουσιοδοτημένος Συνεργάτης Audi Service δεν είναι διαθέσιμος επικοινωνήστε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών Audi (210 9981200).

Έχετε λάβει υπόψη τις περιπτώσεις συντήρησης / επισκευής οχημάτων ιατρικής βοήθειας ή έκτακτης ανάγκης;

Το δίκτυο των Εξουσιοδοτημένων Συνεργατών Audi Service είναι σε θέση ετοιμότητας και λειτουργίας, δίνοντας προτεραιότητα στις βασικές συντηρήσεις και επισκευές οχημάτων, όπως Ασθενοφόρων, οχημάτων της Αστυνομίας και των φορέων Υγείας κλπ.

Εγγυήσεις

Τι ισχύει σε περιπτώσεις που δεν θα μπορέσουν να πραγματοποιηθούν εργασίες στο όχημα στο χρονικό διάστημα ισχύος της εγγύησης, λόγω μη διαθεσιμότητας του Εξουσιοδοτημένου Συνεργάτη Audi Service;

Οποιαδήποτε ζητήματα που κανονικά θα καλύπτονταν από την εγγύηση του οχήματος και δεν μπόρεσαν να πραγματοποιηθούν για λόγους μη διαθεσιμότητας του Εξουσιοδοτημένου Συνεργάτη Service θα καλυφθούν, υπό τον όρο ότι έχετε αναφέρει το θέμα στον Εξουσιοδοτημένο Συνεργάτη Audi Service εντός της περιόδου εγγύησης. Παρακαλούμε πολύ σημειώστε ότι οι υπάρχουσες περίοδοι εγγύησης δεν πρόκειται να επεκταθούν.

Πώς αποδεικνύεται ότι έχει γίνει η επικοινωνία με τον Εξουσιοδοτημένο Συνεργάτη Audi Service εντός της περιόδου εγγύησης;

Αν ο Εξουσιοδοτημένος Συνεργάτης Audi Service δεν είναι διαθέσιμος λόγω του COVID-19 και επομένως δεν μπορείτε να αναφέρετε το όποιο ζήτημα, στείλτε e-mail στο Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών Kosmocar στη διεύθυνση customercare@kosmocar.gr γράφοντας το μήνυμα «ΑΙΤΗΣΗ ΕΓΓΥΗΣΗΣ», τον «ΑΡΙΘΜΟ ΠΛΑΙΣΙΟΥ» του αυτοκινήτου σας στη γραμμή θέματος, καθώς επίσης και τον Εξουσιοδοτημένο Συνεργάτη Audi Service της επιλογής σας στο κυρίως κείμενο του e-mail. Θα καταγράψουν το αίτημά σας και θα το μεταβιβάσουν στον Εξουσιοδοτημένο Συνεργάτη Service, μόλις αυτός είναι διαθέσιμος.

Βάσει του προγράμματος service του οχήματός μου πρέπει να γίνουν οι εργασίες συντήρησης, αλλά για λόγους προστασίας της υγείας μου, είμαι σε οικειοθελή αυτοπεριορισμό. Εάν δεν πραγματοποιηθούν οι εργασίες συντήρησης επηρεάζεται η εγγύηση του οχήματος μου;

Σας ευχαριστούμε και σας συγχαίρουμε για την υπεύθυνη στάση σας σχετικά με την προστασία της δική σας υγείας και της υγείας όλης της κοινότητας. Μία μικρή καθυστέρηση στο χρόνο πραγματοποίησης των εργασιών συντήρησης δεν ακυρώνει αυτόματα την εγγύηση του αυτοκινήτου σας. Είναι πολύ σημαντικό όμως να επικοινωνήσετε με τον Εξουσιοδοτημένο Συνεργάτη Audi Service της επιλογής σας και να συζητήσετε διάφορες εναλλακτικές, έτσι ώστε εάν κριθεί απαραίτητο, εσείς να μην χρειαστεί να επισκεφτείτε το χώρο του συνεργείου.

Πωλήσεις/Παραδόσεις νέων αυτοκινήτων

Η παρούσα κατάσταση θα καθυστερήσει την παράδοση του αυτοκινήτου μου;

Δεδομένων των πρωτόγνωρων συνθηκών που βιώνουμε και με γνώμονα τόσο τις οδηγίες της πολιτείας όσο και το αίσθημα ευθύνης που χαρακτηρίζει τη μάρκα Audi, οι προγραμματισμένες αφίξεις και παραδόσεις των αυτοκινήτων ενδέχεται να καθυστερήσουν. Για να ενημερωθείτε για το στάδιο της παραγγελίας σας μπορείτε να επικοινωνήσετε με το Δίκτυο Εξουσιοδοτημένων Εμπόρων Αudi της Kosmocar ή με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών Audi (210 9981200). Σας διαβεβαιώνουμε ότι είμαστε σε συνεχή επικοινωνία με το εργοστάσιο της Audi για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή πληροφόρηση για το αυτοκίνητό σας.