Audi e-tron GT > tron > Home
Audi e-tron GT

e-tron GT quattro

Sport χαρακτήρας και προοδευτική πολυτέλεια

Κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας, μεικτός κύκλος σε kWh/100 km¹: 19.6–18.8 (NEDC); 21.6–19.9 (WLTP); Εκπομπές ρύπων CO₂, μεικτός κύκλος σε g/km¹: 0. Οι τιμές κατανάλωσης ηλεκτρικής ενέργειας και εκπομπών CO₂ εξαρτώνται από τον εξοπλισμό που φέρει το όχημα.

Μοναδικό όπως εσείς.

Δώστε στο Audi e-tron GT την προσωπική σας πινελιά συνδυάζοντας το εξωτερικό χρώμα και τις ζάντες που επιθυμείτε.

e-tron GT

Κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας, μεικτός κύκλος σε kWh/100 km¹: 19.6–18.8 (NEDC); 21.6–19.9 (WLTP) | Εκπομπές ρύπων CO₂, μεικτός κύκλος σε g/km¹: 0. Οι τιμές κατανάλωσης ηλεκτρικής ενέργειας και εκπομπών CO₂ εξαρτώνται από τον εξοπλισμό που φέρει το όχημα.

Εξωτερικά χρώματα

Ζάντες

Γκρι Kemora μεταλλικό
Γκρι Suzuki μεταλλικό
Κόκκινο Tango μεταλλικό
Μαύρο Mythos μεταλλικό
Γκρι Daytona περλέ
Μπλε Ascari μεταλλικό
Ασημί Floret μεταλλικό
Λευκό Ibis μεταλλικό
Πράσινο Tactical μεταλλικό
Ζάντες αλουμινίου, σε σχέδιο 5 διπλών ακτίνων concave module, μαύρες με graphic print
Ζάντες αλουμινίου, σε σχέδιο 5 segment aero, γκρι platinum
Ζάντες αλουμινίου, σε σχέδιο 5 διπλών ακτίνων offset, μαύρες με γυαλιστερό φινίρισμα
Ζάντες αλουμινίου, σε σχέδιο 5 ακτίνων aero, μαύρες γυαλιστερές
Ζάντες αλουμινίου, σε σχέδιο 10 ακτίνων trapezodial, μαύρες με γυαλιστερό φινίρισμα
Ζάντες αλουμινίου, σε σχέδιο 5 διπλών ακτίνων offset, γκρι platinum
Ζάντες αλουμινίου, σε σχέδιο 10 ακτίνων trapezodial, γκρι platinum με γυαλιστερό φινίρισμα
Ζάντες αλουμινίου, σε σχέδιο 10 ακτίνων trapezodial, γκρι titanium ματ, με γυαλιστερό φινίρισμα
Ζάντες αλουμινίου, σε σχέδιο 5 segment aero, μαύρες, γυαλιστερές

Γκρι Kemora μεταλλικό


e-tron GT

Κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας, μεικτός κύκλος σε kWh/100 km¹: 19.6–18.8 (NEDC); 21.6–19.9 (WLTP) | Εκπομπές ρύπων CO₂, μεικτός κύκλος σε g/km¹: 0. Οι τιμές κατανάλωσης ηλεκτρικής ενέργειας και εκπομπών CO₂ εξαρτώνται από τον εξοπλισμό που φέρει το όχημα.

Ισχύς

350

kW

Επιτάχυνση (0–100 km/h)

4.1

δευτ.

Σύστημα φόρτισης

800

volt

Κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας, μεικτός κύκλος σε kWh/100 km¹: 19.6–18.8 (NEDC); 21.6–19.9 (WLTP); Εκπομπές ρύπων CO₂, μεικτός κύκλος σε g/km¹: 0. Οι τιμές κατανάλωσης ηλεκτρικής ενέργειας και εκπομπών CO₂ εξαρτώνται από τον εξοπλισμό που φέρει το όχημα.

Οι ιδέες εκκινούν το μέλλον

Οι αναλογίες ενός gran turismo - επίπεδο και πλατύ με μακρύ μεταξόνιο - καθιστούν σαφές ότι εδώ είναι όπου ο sport χαρακτήρας συναντά την καθημερινή χρηστικότητα. Το έντονα αεροδυναμικό αμάξωμα αντανακλά τη δύναμη και τις επιδόσεις.

Με λίγα λόγια: τέσσερις πόρτες, πέντε θέσεις

Το Audi e-tron GT quattro² είναι μια σύγχρονη επίδειξη προόδου. Εκπέμπει sport χαρακτήρα, αποκλειστικότητα και άνεση. Τα σπορ καθίσματα plus, εμπρός με ενσωματωμένα προσκέφαλα διαθέτουν επίσης πλαϊνά στηρίγματα, τα οποία παρέχουν καλή πλευρική υποστήριξη κατά τη διάρκεια σπορ οδήγησης.

Φόρτιση σε νέα διάσταση

Η μπαταρία ιόντων λιθίου 800 volt ενσωματωμένη στο επίπεδο αμάξωμα, προσφέρει εξαιρετικά υψηλή απόδοση - τόσο κατά τη φόρτιση όσο και κατά την οδήγηση. Σε συνδυασμό με το σύστημα ανάκτησης ενέργειας (recuperation), παρέχει αυτονομία έως και 487 km σύμφωνα με τη διαδικασία μέτρησης WLTP.

Φόρτιση ενέργειας για 100 km σε

~ 5

λεπτά

Φόρτιση μπαταρίας από 5% έως 80% σε

22.5

λεπτά

Αυτονομία (WLTP)

487

km

Κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας, μεικτός κύκλος σε kWh/100 km¹: 19.6–18.8 (NEDC); 21.6–19.9 (WLTP); Εκπομπές ρύπων CO₂, μεικτός κύκλος σε g/km¹: 0. Οι τιμές κατανάλωσης ηλεκτρικής ενέργειας και εκπομπών CO₂ εξαρτώνται από τον εξοπλισμό που φέρει το όχημα.
Audi e-tron GT front

Μια επανερμηνεία του quattro

Σε συνδυασμό με το ηλεκτρικό σύστημα κίνησης, το πλήρως μεταβλητό σύστημα τετρακίνησης quattro διασφαλίζει ότι η ισχύς κατανέμεται έξυπνα στους επιμέρους τροχούς. Όταν υπάρχει επαρκής πρόσφυση, στέλνει ισχύ κυρίως στον μπροστινό άξονα.

Πάθος ακόμη και στην παραμικρή λεπτομέρεια

Audi e-tron GT front
1
Τα αναφερθέντα στοιχεία κατανάλωσης καυσίμου και εκπομπής ρύπων προσδιορίστηκαν σύμφωνα με τις προδιαγραφόμενες από τον νόμο διαδικασίες μέτρησης. Από την 1η Σεπτεμβρίου 2017 ορισμένα καινούργια οχήματα λαμβάνουν έγκριση τύπου σύμφωνα με την Εναρμονισμένη Διεθνώς Διαδικασία Δοκιμών για Ελαφρά Οχήματα (Worldwide Harmonized Light Vehicles Test Procedure, WLTP), μια ρεαλιστικότερη διαδικασία δοκιμών για τη μέτρηση της κατανάλωσης καυσίμου και των εκπομπών CO2. Από την 1η Σεπτεμβρίου 2018 ο Νέος Ευρωπαϊκός Κύκλος Οδήγησης (New European Driving Cycle, NEDC) θα αντικατασταθεί σταδιακά από την WLTP. Εξαιτίας των ρεαλιστικότερων συνθηκών δοκιμής, η μετρούμενη σύμφωνα με την WLTP κατανάλωση καυσίμου και οι εκπομπές CO2 σε πολλές περιπτώσεις θα είναι υψηλότερες από τις μετρούμενες με τον NEDC. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις διαφορές μεταξύ των WLTP και NEDC, επισκεφθείτε το www.audi.gr/wltp. Προς το παρόν υποχρεούμαστε ακόμη από τον νόμο να παραθέτουμε τις τιμές του NEDC. Όταν πρόκειται για καινούργια οχήματα τα οποία έχουν λάβει έγκριση τύπου σύμφωνα με την WLTP, οι τιμές του NEDC εξάγονται από τις τιμές της WLTP. Η αναφορά των τιμών της WLTP μπορεί να γίνεται επιπρόσθετα οικειοθελώς, ώσπου αυτό να απαιτηθεί πλέον από τον νόμο. Όταν οι τιμές του NEDC αναφέρονται ως εύρη τιμών, αυτές δεν αφορούν σε μεμονωμένο, συγκεκριμένο όχημα και δεν αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι της προσφοράς πώλησης. Χρησιμεύουν απλά ως μέσο σύγκρισης μεταξύ των διαφορετικών τύπων οχημάτων. Οι προαιρετικοί εξοπλισμοί και τα αξεσουάρ (π.χ., πρόσθετα εξαρτήματα, διάφοροι τύποι ελαστικών, κ.λπ.) μπορούν να αλλάξουν τις σχετικές παραμέτρους του οχήματος, όπως, π.χ., βάρος, την αντίσταση κύλισης και την αεροδυναμική και, σε συνδυασμό με τις καιρικές συνθήκες και τις κυκλοφοριακές συνθήκες, καθώς και το εξατομικευμένο στυλ οδήγησης, να επηρεάζουν την κατανάλωση καυσίμου, την κατανάλωση ηλεκτρικού ρεύματος, τις εκπομπές CO2 και τις τιμές των επιδόσεων του οχήματος. Περαιτέρω πληροφορίες για την επίσημη κατανάλωση καυσίμου και τις επίσημες εκπομπές CO2 των νέων επιβατηγών αυτοκινήτων περιέχονται στον «Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2-Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen» (Οδηγό για την οικονομία καυσίμου, τις εκπομπές CO2 και την κατανάλωση ρεύματος των νέων επιβατηγών αυτοκινήτων), ο οποίος διατίθεται δωρεάν σε όλα τα σημεία πώλησης, καθώς και στην DAT Deutsche Automobil Treuhand GmbH, Hellmuth-Hirth-Str. 1, 73760 Ostfildern-Scharnhausen (www.dat.de).
2
Κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας, μεικτός κύκλος σε kWh/100 km¹: 19.6–18.8 (NEDC); 21.6–19.9 (WLTP); Εκπομπές ρύπων CO₂, μεικτός κύκλος σε g/km¹: 0. Οι τιμές κατανάλωσης ηλεκτρικής ενέργειας και εκπομπών CO₂ εξαρτώνται από τον εξοπλισμό που φέρει το όχημα.
3
Ο χρόνος φόρτισης της μπαταρίας εξαρτάται από έναν αριθμό παραγόντων όπως η θερμοκρασία του περιβάλλοντος, η χρήση άλλων συνδέσμων για κάθε χώρα και η χρήση της λειτουργίας προετοιμασίας (π.χ. τηλεχειρισμός κλιματισμού του οχήματος). Όταν χρησιμοποιείτε οικιακούς συνδέσμους, το σύστημα φόρτισης e-tron περιορίζει την ισχύ φόρτισης.
4
Για φόρτιση AC, η Audi συνιστά τη φόρτιση της μπαταρίας υψηλής τάσης σε βιομηχανικές πρίζες, σε σταθμούς φόρτισης ή σε ένα wallbox. Αυτό είναι πιο αποτελεσματικό και πολύ πιο γρήγορο από τη φόρτιση σε οικιακή πρίζα. Μην φορτίζετε τακτικά το όχημά σας σε οικιακές πρίζες χρησιμοποιώντας το κινητό σύστημα φόρτισης e-tron (compact και connect) εάν έχετε πρόσβαση σε βιομηχανική πρίζα με εναλλασσόμενο ρεύμα (AC) ή σε δημόσιο σταθμό φόρτισης AC ή DC. Η δυνατότητα φόρτισης εξαρτάται από τον τύπο σύνδεσης δικτύου που χρησιμοποιείται, την τάση της χώρας και τον αριθμό των διαθέσιμων φάσεων του δικτύου τροφοδοσίας καθώς και από την οικιακή εγκατάσταση του πελάτη. Μπορεί επομένως να είναι χαμηλότερη σε ορισμένες περιπτώσεις.
5
Η υπηρεσία φόρτισης e-tron Charging Service μπορεί να χρησιμοποιηθεί μόνο για ηλεκτρικά μοντέλα της μάρκας Audi (απαιτείται έγκυρος αριθμός αναγνώρισης οχήματος). Πανευρωπαϊκή πρόσβαση: Η υπηρεσία φόρτισης e-tron είναι διαθέσιμη σε 26 Ευρωπαϊκές χώρες. Προβλέπεται πρόσβαση και σε επιπλέον χώρες. Ο αριθμός των διαθέσιμων σημείων φόρτισης αυξάνεται συνεχώς, αλλά ποικίλλει από χώρα σε χώρα και εξαρτάται από το βαθμό στον οποίο επεκτείνεται η υπάρχουσα υποδομή. Δεν υπάρχει δικαίωμα πρόσβασης σε όλα τα σημεία φόρτισης σε μια δεδομένη χώρα. Η AUDI AG δεν εγγυάται τη λειτουργία, τη διαθεσιμότητα, την ισχύ φόρτισης και άλλες ιδιότητες της υποδομής φόρτισης. Οι πληροφορίες τοποθεσίας σχετικά με τον αριθμό των σημείων φόρτισης ενημερώνονται τακτικά. Δεν υπάρχει υποχρέωση παροχής ολοκληρωμένων πληροφοριών. Η κάρτα πελάτη της υπηρεσίας φόρτισης e-tron Charging Service μπορεί να χρησιμοποιηθεί στο δίκτυο μόνο αφού περάσουν 24 ώρες μετά την ενεργοποίηση της κάρτας. Εντός των πρώτων 24 ωρών, η κάρτα μπορεί να χρησιμοποιηθεί, όπου απαιτείται, με τοπικούς περιορισμούς. Ο έλεγχος ταυτότητας μέσω της εφαρμογής myAudi (κωδικός QR στο σημείο φόρτισης) απαιτεί ενεργή σύνδεση ραδιοφώνου και διαδικτύου. Αυτή η μέθοδος ελέγχου ταυτότητας δεν είναι διαθέσιμη σε όλα τα σημεία φόρτισης. Οι τιμές εναρμονίζονται σε μεμονωμένες ευρωπαϊκές χώρες, αλλά ενδέχεται να διαφέρουν από την τιμή που προσφέρεται στη Γερμανία. Μπορείτε να βρείτε τις πιο πρόσφατες πληροφορίες για τις τιμές και τις συμβάσεις για τη χώρα σας στη διεύθυνση www.e-tron.charging-service.audi. Με τη σύναψη της σύμβασης υπηρεσίας φόρτισης e-tron Charging Service, ισχύει μόνο το κόστος για την ηλεκτρική ενέργεια - η Audi αναλαμβάνει το κόστος της μηνιαίας αμοιβής για το τιμολόγιο διέλευσης για το πρώτο έτος. Μετά το πρώτο έτος, το συμβόλαιο παρατείνεται αυτόματα για άλλους 12 μήνες (χωρίς προειδοποίηση) και ισχύει το μηνιαίο τέλος. Πληροφορίες σχετικά με τις τιμές και τους όρους διατίθενται στη διεύθυνση www.e-tron.charging-service.audi.