Η quattro οδήγηση
H Αudi διαθέτει το σύστημα quattro σε διαφορετικές εκδόσεις, προσαρμοσμένο για κάθε μοντέλο της ξεχωριστά. Στις σειρές μοντέλων με εγκάρσια διάταξη κινητήρα ένας υδραυλικός-ηλεκτρονικά ελεγχόμενος συμπλέκτης πολλαπλών δίσκων είναι τοποθετημένος στον πίσω άξονα. Στο αγωνιστικό μοντέλο υψηλών επιδόσεων R8 που φέρει τον κινητήρα στο κέντρο του αμαξώματος, ο συμπλέκτης πολλαπλών δίσκων είναι τοποθετημένος στον εμπρός άξονα.
Αυτά τα ενεργά συστήματα τετρακίνησης, κατανέμουν τη ροπή στρέψης μεταβλητά στους δύο άξονες ανάλογα με τις συνθήκες οδήγησης.
Το quattro με κεντρικό διαφορικό αυτόματου κλειδώματος, είναι ένα αμιγώς μηχανικό σύστημα τετρακίνησης που χρησιμοποιείται σε πολλά μοντέλα της Audi με διαμήκη διάταξη κινητήρα. Υπό κανονικές συνθήκες η ροπή στρέψης κατανέμεται σε αναλογία 40:60 μεταξύ του εμπρός και πίσω άξονα αντίστοιχα.
Το sport διαφορικό στον πίσω άξονα διατίθεται σε κάποιες κορυφαίες εκδόσεις κινητήρων. Μπορεί να κατανείμει ενεργά τη ροπή στρέψης μεταξύ των τροχών του πίσω άξονα, μέσω δύο σταδίων υπερπλήρωσης χρησιμοποιώντας ηλεκτροϋδραυλικούς συμπλέκτες πολλαπλών δίσκων. Σε ακραίες καταστάσεις, σχεδόν ολόκληρη η ροπή στρέψης κατανέμεται σε έναν τροχό - το σύστημα ωθεί το αυτοκίνητο στη στροφή, εξαλείφοντας την υποστροφή.