Audi A3 Sportback TFSI e > A3 > Home
Audi A3 Sportback TFSI e

A3 Sportback TFSI e

Επιδόσεις με κάθε μορφή κίνησης

Αμιγώς ηλεκτρικό, υβριδικό ή με κινητήρα εσωτερικής καύσης: Ως ένα plug-in hybrid όχημα το οποίο διαθέτει όλους τους τύπους κίνησης, το Audi A3 Sportback TFSI e προσφέρει εξαιρετικές επιδόσεις.

Το A3 Sportback TFSI e² σε αριθμούς

Ηλεκτρική αυτονομία

59–63

km*

Επιτάχυνση

7.6

δευτ.**

0 σε 100 km/h

Ισχύς

150

kW**

204 hp

*Ηλεκτρική αυτονομία, μεικτός κύκλος σύμφωνα με το WLTP, για τροχούς 16 έως 18 ιντσών. **Κατανάλωση καυσίμου, μεικτός κύκλος, σε l/100 km¹: 1.1 – 1.4. Κατανάλωση ηλεκτρικού ρεύματος, μεικτός κύκλος, σε kWh/100 km¹: 14.4 – 15.6. Εκπομπές CO₂, μεικτός κύκλος, σε g/km¹: 24 – 34. Οι τιμές κατανάλωσης καυσίμου, ηλεκτρικού ρεύματος, και εκπομπών CO₂ που δίνονται σε εύρη εξαρτώνται από τον επιλεγμένο συνδυασμό ζαντών/ελαστικών.

Dynamic side view Audi e-tron Sportback

Στοιχεία και αριθμοί

Προσαρμοσμένες στις ανάγκες: Οι επιδόσεις

Το Audi A3 Sportback TFSI e συνδυάζει τα καλύτερα χαρακτηριστικά δύο κόσμων: Στην αμιγώς ηλεκτρική κίνηση παράγει πολύ λίγο θόρυβο και μηδενικές εκπομπές ρύπων. Παρά το χαμηλό επίπεδο θορύβου, ο ηλεκτροκινητήρας είναι εξαιρετικά ισχυρός.

Ευκολία στη φόρτιση

Μία ευρεία γκάμα επιλογών φόρτισης είναι διαθέσιμες για το Audi A3 Sportback TFSI e, τόσο στο σπίτι όσο και στο δρόμο.

Audi RS 3 Limousine Front

Δυναμικό και εντυπωσιακό

Η εμφάνιση του Audi A3 Sportback TFSI e δείχνει συμπαγής στον δρόμο. Η φαρδιά, εξαγωνική του μάσκα Singleframe δεσπόζει στο μπροστινό μέρος. Η γραμμή των ώμων, σε σχήμα V, εκτείνεται από τους προβολείς μέχρι τα πίσω φώτα, κάνοντας το όχημα να δείχνει πιο μακρύ. Οι θόλοι τροχών είναι τονισμένοι και οι εντυπωσιακοί ώμοι του αμαξώματος ξεπροβάλλουν.

Audi A3 Sportback

Κατανάλωση καυσίμου, μεικτός κύκλος, σε l/100 km¹: 6,2-4,6. Εκπομπές CO₂, μεικτός κύκλος, σε g/km¹: 140-115. Οι τιμές κατανάλωσης καυσίμου και εκπομπών CO₂ που δίνονται σε εύρη εξαρτώνται από τον επιλεγμένο συνδυασμό ζαντών/ελαστικών.

1
Τα αναφερθέντα στοιχεία κατανάλωσης καυσίμου και εκπομπής ρύπων προσδιορίστηκαν σύμφωνα με τις προδιαγραφόμενες από τον νόμο διαδικασίες μέτρησης. Από την 1η Σεπτεμβρίου 2017 ορισμένα καινούργια οχήματα λαμβάνουν έγκριση τύπου σύμφωνα με την Εναρμονισμένη Διεθνώς Διαδικασία Δοκιμών για Ελαφρά Οχήματα (Worldwide Harmonized Light Vehicles Test Procedure, WLTP), μια ρεαλιστικότερη διαδικασία δοκιμών για τη μέτρηση της κατανάλωσης καυσίμου και των εκπομπών CO2. Από την 1η Σεπτεμβρίου 2018 ο Νέος Ευρωπαϊκός Κύκλος Οδήγησης (New European Driving Cycle, NEDC) θα αντικατασταθεί σταδιακά από την WLTP. Εξαιτίας των ρεαλιστικότερων συνθηκών δοκιμής, η μετρούμενη σύμφωνα με την WLTP κατανάλωση καυσίμου και οι εκπομπές CO2 σε πολλές περιπτώσεις θα είναι υψηλότερες από τις μετρούμενες με τον NEDC. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις διαφορές μεταξύ των WLTP και NEDC, επισκεφθείτε το www.audi.gr/wltp. Προς το παρόν υποχρεούμαστε ακόμη από τον νόμο να παραθέτουμε τις τιμές του NEDC. Όταν πρόκειται για καινούργια οχήματα τα οποία έχουν λάβει έγκριση τύπου σύμφωνα με την WLTP, οι τιμές του NEDC εξάγονται από τις τιμές της WLTP. Η αναφορά των τιμών της WLTP μπορεί να γίνεται επιπρόσθετα οικειοθελώς, ώσπου αυτό να απαιτηθεί πλέον από τον νόμο. Όταν οι τιμές του NEDC αναφέρονται ως εύρη τιμών, αυτές δεν αφορούν σε μεμονωμένο, συγκεκριμένο όχημα και δεν αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι της προσφοράς πώλησης. Χρησιμεύουν απλά ως μέσο σύγκρισης μεταξύ των διαφορετικών τύπων οχημάτων. Οι προαιρετικοί εξοπλισμοί και τα αξεσουάρ (π.χ., πρόσθετα εξαρτήματα, διάφοροι τύποι ελαστικών, κ.λπ.) μπορούν να αλλάξουν τις σχετικές παραμέτρους του οχήματος, όπως, π.χ., βάρος, την αντίσταση κύλισης και την αεροδυναμική και, σε συνδυασμό με τις καιρικές συνθήκες και τις κυκλοφοριακές συνθήκες, καθώς και το εξατομικευμένο στυλ οδήγησης, να επηρεάζουν την κατανάλωση καυσίμου, την κατανάλωση ηλεκτρικού ρεύματος, τις εκπομπές CO2 και τις τιμές των επιδόσεων του οχήματος. Περαιτέρω πληροφορίες για την επίσημη κατανάλωση καυσίμου και τις επίσημες εκπομπές CO2 των νέων επιβατηγών αυτοκινήτων περιέχονται στον «Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2-Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen» (Οδηγό για την οικονομία καυσίμου, τις εκπομπές CO2 και την κατανάλωση ρεύματος των νέων επιβατηγών αυτοκινήτων), ο οποίος διατίθεται δωρεάν σε όλα τα σημεία πώλησης, καθώς και στην DAT Deutsche Automobil Treuhand GmbH, Hellmuth-Hirth-Str. 1, 73760 Ostfildern-Scharnhausen (www.dat.de).
2
Κατανάλωση καυσίμου, μεικτός κύκλος, σε l/100 km¹: 1.1 – 1.4. Κατανάλωση ηλεκτρικού ρεύματος, μεικτός κύκλος, σε kWh/100 km¹: 14.4 – 15.6. Εκπομπές CO₂, μεικτός κύκλος, σε g/km¹: 24 – 34.
3
Ενδέχεται να αυξηθεί η κατανάλωση καυσίμου.
4
Απεικονίζεται μια ειδική σχεδίαση τιμονιού με ανίχνευση επαφής χεριών. Διατίθεται μόνο σε συνδυασμό με τα συστήματα adaptive cruise assist, adaptive cruise assist με emergency assist ή με το πακέτο υποβοήθησης με ΜΜΙ navigation με MMI touch.
5
Η ισχύς φόρτισης εξαρτάται από τον τύπο του χρησιμοποιούμενου βύσματος, την τάση της χώρας και τον αριθμό των διαθέσιμων φάσεων του ηλεκτρικού δικτύου, καθώς και από την οικιακή εγκατάσταση του πελάτη. Σε ορισμένες περιπτώσεις, επομένως, ενδέχεται να είναι μικρότερη.
6
Το καλώδιο σύνδεσης δικτύου με βιομηχανικό βύσμα και η μονάδα χειρισμού του συστήματος φόρτισης είναι αντιστοιχισμένα μεταξύ τους. Αν αλλάξετε το καλώδιο σύνδεσης δικτύου με ένα βύσμα διαφορετικού τύπου, ενδέχεται να μειωθεί η διαθέσιμη ισχύς φόρτισης ολόκληρου του συστήματος.