Audi A3 Sportback TFSI e > A3 > Home
Audi A3 Sportback TFSI e

A3 Sportback TFSI e

Εκπομπές CO2, μεικτός κύκλος{ft_nemo-fn_eec-global-disclaimer}: 31–24 g/km

Κατανάλωση καυσίμου, μεικτός κύκλος{ft_nemo-fn_eec-global-disclaimer}: βενζίνη-πετρέλαιο: 1,3–1,1 l/100km | ηλεκτρικό: 15,6–14,4 kWh/100 km

Οι τιμές κατανάλωσης καυσίμου, ηλεκτρικού ρεύματος, και εκπομπών CO₂ που δίνονται σε εύρη εξαρτώνται από τον επιλεγμένο συνδυασμό ζαντών/ελαστικών.

Χρηματοδοτικό πρόγραμμα Audi Now. 1η δόση 4 μήνες μετά και 0% επιτόκιο για 6 μήνες.

Ισχύει έως 31.07.2023


Audi Now

• Ονομαστικό Επιτόκιο: 0% για τους πρώτους 6 μήνες – 7,9% για τους υπόλοιπους
• Διάρκεια : 36-60
• Προκαταβολή : 20%
• Περίοδος χάριτος 4 μηνών
• Συνδυάζεται με κατ’ ελάχιστο 12μηνη ασφάλεια

Ηλεκτρική αυτονομία

59–63

km*

Επιτάχυνση

7.6

δευτ.**

0 σε 100 km/h

Ισχύς

150

kW**

204 hp

Dynamic side view Audi e-tron Sportback

Στοιχεία και αριθμοί

Audi RS 3 Limousine Front

Δυναμικό και εντυπωσιακό

Audi A3 Sportback

Κατανάλωση καυσίμου, μεικτός κύκλος, σε l/100 km¹: 6,2-4,6. Εκπομπές CO₂, μεικτός κύκλος, σε g/km¹: 140-115. Οι τιμές κατανάλωσης καυσίμου και εκπομπών CO₂ που δίνονται σε εύρη εξαρτώνται από τον επιλεγμένο συνδυασμό ζαντών/ελαστικών.

1
Τα αναφερθέντα στοιχεία κατανάλωσης καυσίμου και εκπομπής ρύπων προσδιορίστηκαν σύμφωνα με τις προδιαγραφόμενες από τον νόμο διαδικασίες μέτρησης. Από την 1η Σεπτεμβρίου 2017 ορισμένα καινούργια οχήματα λαμβάνουν έγκριση τύπου σύμφωνα με την Εναρμονισμένη Διεθνώς Διαδικασία Δοκιμών για Ελαφρά Οχήματα (Worldwide Harmonized Light Vehicles Test Procedure, WLTP), μια ρεαλιστικότερη διαδικασία δοκιμών για τη μέτρηση της κατανάλωσης καυσίμου και των εκπομπών CO2. Από την 1η Σεπτεμβρίου 2018 ο Νέος Ευρωπαϊκός Κύκλος Οδήγησης (New European Driving Cycle, NEDC) θα αντικατασταθεί σταδιακά από την WLTP. Εξαιτίας των ρεαλιστικότερων συνθηκών δοκιμής, η μετρούμενη σύμφωνα με την WLTP κατανάλωση καυσίμου και οι εκπομπές CO2 σε πολλές περιπτώσεις θα είναι υψηλότερες από τις μετρούμενες με τον NEDC. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις διαφορές μεταξύ των WLTP και NEDC, επισκεφθείτε το www.audi.gr/wltp. Προς το παρόν υποχρεούμαστε ακόμη από τον νόμο να παραθέτουμε τις τιμές του NEDC. Όταν πρόκειται για καινούργια οχήματα τα οποία έχουν λάβει έγκριση τύπου σύμφωνα με την WLTP, οι τιμές του NEDC εξάγονται από τις τιμές της WLTP. Η αναφορά των τιμών της WLTP μπορεί να γίνεται επιπρόσθετα οικειοθελώς, ώσπου αυτό να απαιτηθεί πλέον από τον νόμο. Όταν οι τιμές του NEDC αναφέρονται ως εύρη τιμών, αυτές δεν αφορούν σε μεμονωμένο, συγκεκριμένο όχημα και δεν αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι της προσφοράς πώλησης. Χρησιμεύουν απλά ως μέσο σύγκρισης μεταξύ των διαφορετικών τύπων οχημάτων. Οι προαιρετικοί εξοπλισμοί και τα αξεσουάρ (π.χ., πρόσθετα εξαρτήματα, διάφοροι τύποι ελαστικών, κ.λπ.) μπορούν να αλλάξουν τις σχετικές παραμέτρους του οχήματος, όπως, π.χ., βάρος, την αντίσταση κύλισης και την αεροδυναμική και, σε συνδυασμό με τις καιρικές συνθήκες και τις κυκλοφοριακές συνθήκες, καθώς και το εξατομικευμένο στυλ οδήγησης, να επηρεάζουν την κατανάλωση καυσίμου, την κατανάλωση ηλεκτρικού ρεύματος, τις εκπομπές CO2 και τις τιμές των επιδόσεων του οχήματος. Περαιτέρω πληροφορίες για την επίσημη κατανάλωση καυσίμου και τις επίσημες εκπομπές CO2 των νέων επιβατηγών αυτοκινήτων περιέχονται στον «Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2-Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen» (Οδηγό για την οικονομία καυσίμου, τις εκπομπές CO2 και την κατανάλωση ρεύματος των νέων επιβατηγών αυτοκινήτων), ο οποίος διατίθεται δωρεάν σε όλα τα σημεία πώλησης, καθώς και στην DAT Deutsche Automobil Treuhand GmbH, Hellmuth-Hirth-Str. 1, 73760 Ostfildern-Scharnhausen (www.dat.de).
2
Κατανάλωση καυσίμου, μεικτός κύκλος, σε l/100 km¹: 1.1 – 1.4. Κατανάλωση ηλεκτρικού ρεύματος, μεικτός κύκλος, σε kWh/100 km¹: 14.4 – 15.6. Εκπομπές CO₂, μεικτός κύκλος, σε g/km¹: 24 – 31.
3
Ενδέχεται να αυξηθεί η κατανάλωση καυσίμου.
4
Απεικονίζεται μια ειδική σχεδίαση τιμονιού με ανίχνευση επαφής χεριών. Διατίθεται μόνο σε συνδυασμό με τα συστήματα adaptive cruise assist, adaptive cruise assist με emergency assist ή με το πακέτο υποβοήθησης με ΜΜΙ navigation με MMI touch.
5
Η ισχύς φόρτισης εξαρτάται από τον τύπο του χρησιμοποιούμενου βύσματος, την τάση της χώρας και τον αριθμό των διαθέσιμων φάσεων του ηλεκτρικού δικτύου, καθώς και από την οικιακή εγκατάσταση του πελάτη. Σε ορισμένες περιπτώσεις, επομένως, ενδέχεται να είναι μικρότερη.
6
Το καλώδιο σύνδεσης δικτύου με βιομηχανικό βύσμα και η μονάδα χειρισμού του συστήματος φόρτισης είναι αντιστοιχισμένα μεταξύ τους. Αν αλλάξετε το καλώδιο σύνδεσης δικτύου με ένα βύσμα διαφορετικού τύπου, ενδέχεται να μειωθεί η διαθέσιμη ισχύς φόρτισης ολόκληρου του συστήματος.