Audi Q4 Sportback e-tron > Q4 e-tron > Home
  • stage_exterior_front.jpg
Audi Q4 Sportback e-tron

Q4 Sportback e-tron

Shaped by progress.
Νέο Audi Q4 Sportback e-tron

Audi Q4 Sportback e-tron

Πανοραμική όψη

Ζήστε την εμπειρία του Audi Q4 Sportback e-tron από διαφορετικές οπτικές γωνίες σε αυτό το animation 360-μοιρών.

Νέα οπτική

Η καθαρή σχεδίαση του Audi Q4 Sportback e-tron δίνει μια χαρακτηριστική μορφή στο μέλλον της ηλεκτροκίνησης. Με το εστιασμένο εμπρός και το δυναμικό πίσω μέρος.

Audi Q4 Sportback e-tron με ηχοσύστημα SONOS
 

Έτοιμοι για το ταξίδι στην εξέλιξη

Το προοδευτικό εσωτερικό του Audi Q4 Sportback e-tron χαρακτηρίζεται από τεχνολογική καινοτομία, σπορ χαρακτήρα και λειτουργικότητα.

Μέγιστη ηλεκτρική ισχύς² έως και

220

kW

Επιτάχυνση (0–100 km/h) έως και

6.2

δευτ.

Αυτονομία (WLTP) έως και

497

km

Κατανάλωση ενέργειας, μεικτός κύκλος¹ σε kWh/100 km: 17.9–15.6 (NEDC); 20.9–16.6 (WLTP); Εκπομπές CO₂, μεικτός κύκλος¹ σε g/km: 0. Οι τιμές ηλεκτρικής κατανάλωσης και εκπομπών CO₂ που δίνονται σε εύρη εξαρτώνται από τον επιλεγμένο εξοπλισμό του οχήματος.

Εντυπωσιακή εμφάνιση

Η σπορ σχεδίαση του Audi Q4 Sportback e-tron δίνει μια εντυπωσιακή χαρακτηριστική μορφή στο μέλλον της ηλεκτροκίνησης. H υψηλή μετωπική επιφάνεια και το εντυπωσιακό πίσω τμήμα αποπνέουν δυναμισμό, αναδεικνύοντας το Audi Q4 Sportback e-tron ως ηλεκτρικό Audi SUV με την πρώτη ματιά.

Audi Q4 Sportback e-tron εξωτερικό
Audi Q4 Sportback e-tron πίσω μέρος
 

Γι 'αυτό ονομάζεται Sportback

Το εκφραστικό πίσω μέρος του Audi Q4 Sportback e-tron είναι αρκετό για να αποπνεύσει το δυναμισμό του οχήματος. Το σπόιλερ άκρης οροφής και η εντυπωσιακή μορφή του ένθετου διαχύτη με τα οριζόντια στηρίγματα και το φωτεινό λογότυπο e-tron στο κέντρο ενισχύουν τον σπορ χαρακτήρα.

Audi Q4 Sportback e-tron

Ανανεωμένος φωτισμός

Μια επιλογή τεσσάρων σχεδιασμών φωτισμού ημέρας σε συνδυασμό με τα δυναμικά φώτα φλας αποδεικνύουν εντυπωσιακά την προοδευτική τεχνολογία φωτισμού.

Audi Q4 Sportback e-tron ζάντα
 

Δυναμικά προσγειωμένο

Όλα περιστρέφονται γύρω από τη δημιουργία μιας σπορ εμφάνισης: με τις προαιρετικές ζάντες αλουμινίου Audi Sport 21 ιντσών σε σχεδίαση 5 βραχιόνων rotor aero, σε μαύρο χρώμα, με γυαλιστερό φινίρισμα³,⁴. Υπάρχουν φυσικά πολυάριθμες επιλογές ζαντών για το Audi Q4 Sportback e-tron.

Επαναπροσδιορίστε τον ήχο

Το Audi Q4 Sportback e-tron είναι το πρώτο μοντέλο που διαθέτει το προαιρετικό ηχοσύστημα Sonos premium. Δέκα μεγάφωνα υψηλής απόδοσης μετατρέπουν τη μουσική σε μια αξέχαστη εμπειρία. Μαζί με τα πλούσια μπάσα, η εξαιρετική αναπαραγωγή σημαίνει ότι οι υψηλοί και οι χαμηλοί τόνοι μπορούν να ακουστούν στην πλήρη τους ένταση.

Audi Q4 Sportback e-tron με ηχοσύστημα SONOS

Κατευθύνετε το μέλλον

Οι επάνω ακτίνες του σπορ δερμάτινου τιμονιού διαθέτουν επιφάνειες αφής σε όψη black-panel με λειτουργικές περιοχές με οπίσθιο φωτισμό οι οποίες υποδεικνύουν τα ενεργά κουμπιά. Οι ελαφρές προεξοχές τις χωρίζουν μεταξύ τους, καθιστώντας τις ευκολότερες στη χρήση και τα κουμπιά παρέχουν απαλή απτική ανάδραση όταν πατηθούν.

Audi Q4 Sportback e-tron εσωτερικό
Audi Q4 Sportback e-tron πίσω καθίσματα

Ευρύχωρο και μεταβλητό

Ως οικογενειακό αυτοκίνητο, το Audi Q4 Sportback e-tron προσφέρει μια μεγάλη ποικιλία λύσεων αποθήκευσης - παρέχοντας συνολικό όγκο 24,8 λίτρων συμπεριλαμβανομένου του ντουλαπιού συνοδηγού. Ο χώρος αποσκευών μπορεί να χωρέσει 520 λίτρα αποσκευών. Με τα πίσω καθίσματα αναδιπλωμένα, ο όγκος αυξάνεται στα 1.490 λίτρα.

Δείτε το εσωτερικό

Φόρτιση στο σπίτι και εν κινήσει

Χάρη σε μια ολιστική προσφορά φόρτισης με έξυπνες λύσεις για το σπίτι και το δρόμο, μπορείτε να οδηγείτε ηλεκτρικά χωρίς κανέναν συμβιβασμό.

Audi Q4 Sportback e-tron δημόσια φόρτιση

Φόρτιση από 5% έως και 80% σε

38

λεπτά⁷

Χωρητικότητα μπαταρίας (net) έως και

77

kWh

Σημεία φόρτισης, περισσότερα από

230.000

Κατανάλωση ενέργειας, μεικτός κύκλος¹ σε kWh/100 km: 17.9–15.6 (NEDC); 20.9–16.6 (WLTP); Εκπομπές CO₂, μεικτός κύκλος¹ σε g/km: 0. Οι τιμές ηλεκτρικής κατανάλωσης και εκπομπών CO₂ που δίνονται σε εύρη εξαρτώνται από τον επιλεγμένο εξοπλισμό του οχήματος.

Εξατομικευμένη δυναμική

Χάρη στο προαιρετικό σύστημα Audi drive select, τα επιθυμητά χαρακτηριστικά του οχήματος μπορούν να ρυθμιστούν μέσω μιας επιλογής πέντε διαφορετικών λειτουργιών. Από efficiency (αποδοτικό) έως dynamic (δυναμικό). Το προαιρετικό σύστημα προοδευτικής στρέψης επιτρέπει μια μεταβλητή αναλογία στρέψης αναλόγως της στρέψης του τιμονιού και της ταχύτητας κίνησης του οχήματος.

Το Audi Q4 e-tron

Το Audi Q4 e-tron

Κατανάλωση ενέργειας, μεικτός κύκλος¹ σε kWh/100 km: 17.8–15.8 (NEDC); 19.9–17.0 (WLTP); Εκπομπές CO₂, μεικτός κύκλος¹ σε g/km: 0. Οι τιμές ηλεκτρικής κατανάλωσης και εκπομπών CO₂ που δίνονται σε εύρη εξαρτώνται από τον επιλεγμένο εξοπλισμό του οχήματος.

Ανακαλύψτε το τώρα
1
Τα αναφερθέντα στοιχεία κατανάλωσης καυσίμου και εκπομπής ρύπων προσδιορίστηκαν σύμφωνα με τις προδιαγραφόμενες από τον νόμο διαδικασίες μέτρησης Από την 1η Σεπτεμβρίου 2017 ορισμένα καινούργια οχήματα λαμβάνουν έγκριση τύπου σύμφωνα με την Εναρμονισμένη Διεθνώς Διαδικασία Δοκιμών για Ελαφρά Οχήματα (Worldwide Harmonized Light Vehicles Test Procedure, WLTP), μια ρεαλιστικότερη διαδικασία δοκιμών για τη μέτρηση της κατανάλωσης καυσίμου και των εκπομπών CO2. Από την 1η Σεπτεμβρίου 2018 ο Νέος Ευρωπαϊκός Κύκλος Οδήγησης (New European Driving Cycle, NEDC) θα αντικατασταθεί σταδιακά από την WLTP. Εξαιτίας των ρεαλιστικότερων συνθηκών δοκιμής, η μετρούμενη σύμφωνα με την WLTP κατανάλωση καυσίμου και οι εκπομπές CO2 σε πολλές περιπτώσεις θα είναι υψηλότερες από τις μετρούμενες με τον NEDC. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις διαφορές μεταξύ των WLTP και NEDC, επισκεφθείτε το www.audi.gr/wltp. Οι προαιρετικοί εξοπλισμοί και τα αξεσουάρ (π.χ., πρόσθετα εξαρτήματα, διάφοροι τύποι ελαστικών, κ.λπ.) μπορούν να αλλάξουν τις σχετικές παραμέτρους του οχήματος, όπως, π.χ., βάρος, την αντίσταση κύλισης και την αεροδυναμική και, σε συνδυασμό με τις καιρικές συνθήκες και τις κυκλοφοριακές συνθήκες, καθώς και το εξατομικευμένο στυλ οδήγησης, να επηρεάζουν την κατανάλωση καυσίμου, την κατανάλωση ηλεκτρικού ρεύματος, τις εκπομπές CO2 και τις τιμές των επιδόσεων του οχήματος. (DAT) Περαιτέρω πληροφορίες για τις επίσημες τιμές κατανάλωσης καυσίμου και τις επίσημες εκπομπές CO2 των νέων επιβατικών αυτοκινήτων υπάρχουν στον "Οδηγό για την εξοικονόμηση καυσίμου, τις εκπομπές CO2 και την κατανάλωση ενέργειας των νέων μοντέλων επιβατικών οχημάτων", ο οποίος διατίθεται δωρεάν σε όλες τις αντιπροσωπείες πωλήσεων, από την DAT Deutsche Automobil Treuhand GmbH, Hellmuth-Hirth-Str. 1, D-73760 Ostfildern, Germany και στο www.dat.de.
2
Η μέγιστη ισχύς καθορίζεται σύμφωνα με το UN GTR.21; έως και 25 kW οφείλονται στο overboost, το οποίο μπορεί να χρησιμοποιηθεί έως το μέγιστο 30 δευτερόλεπτα.

Η ισχύς που διατίθεται σε μεμονωμένες καταστάσεις οδήγησης εξαρτάται από μεταβλητούς παράγοντες, όπως η θερμοκρασία περιβάλλοντος, φόρτιση/θερμοκρασία/κατάσταση κλιματισμού ή φυσική φθορά της μπαταρίας υψηλής τάσης.

Ειδικότερα , για να είναι διαθέσιμη η μέγιστη ισχύς (overboost), απαιτείται θερμοκρασία μπαταρίας υψηλής τάσης μεταξύ 23 και 50°C και επίπεδο φόρτισης μπαταρίας > 88%.

Τυχόν αποκλίσεις από τις παραμέτρους που αναφέρονται παραπάνω μπορεί να οδηγήσουν σε μειωμένη ισχύ, ενώ μπορεί να μην διατίθεται καθόλου το overboost.

Σε κάποιο βαθμό, η θερμοκρασία της μπαταρίας μπορεί να επηρεαστεί έμμεσα μέσω της βοηθητικής λειτουργίας κλιματισμού και μπορεί να ρυθμιστεί το επίπεδο φόρτισης και άλλες παράμετροι στο όχημα. Η ισχύς που διατίθεται επί του παρόντος εμφανίζεται στον μετρητή ισχύος του οχήματος.

Για να διατηρήσετε όσο το δυνατόν περισσότερο τη δυνατότητα χρήσης της μπαταρίας υψηλής τάσης, συνιστάται να ορίσετε έναν στόχο φόρτισης 80% για την μπαταρία για καθημερινή χρήση (μπορεί να ρυθμιστεί στο 100% π.χ. πριν από μεγάλα ταξίδια).
3
Οι ζάντες αλουμινίου με γυαλιστερό φινίρισμα καθώς και οι γυαλισμένες ή μερικώς γυαλισμένες ζάντες αλουμινίου δεν πρέπει να χρησιμοποιούνται σε χειμερινές οδικές συνθήκες. Για κατασκευαστικούς λόγους, η επιφάνεια της στεφάνης δε διαθέτει επαρκή προστασία από τη διάβρωση για τέτοια χρήση και μπορεί να καταστραφεί μόνιμα από οδικό αλάτι ή παρόμοια υλικά.
4
Από την Audi Sport GmbH.
5
Παρακαλούμε επισκεφθείτε την ιστοσελίδα www.audi.com/connect ή επικοινωνήστε με το Δίκτυο Εξουσιοδοτημένων Εμπόρων Audi για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το Audi connect.
6
Τα πολωτικά γυαλιά ηλίου θα περιορίσουν τη χρήση της οθόνης head-up.
7
Ο χρόνος φόρτισης / χωρητικότητα φόρτισης της μπαταρίας μπορεί να ποικίλει ανάλογα με διάφορους παράγοντες, όπως η θερμοκρασία περιβάλλοντος και η μπαταρία, η χρήση άλλων συνδέσμων για κάθε χώρα, η χρήση της λειτουργίας προετοιμασίας (π.χ. τηλεχειρισμός κλιματισμού του οχήματος), η διαθεσιμότητα ισχύος στο σημείο φόρτισης, η κατάσταση φόρτισης και η ηλικία της μπαταρίας. Η χωρητικότητα φόρτισης μειώνεται καθώς αυξάνεται η κατάσταση φόρτισης. Περιλαμβάνονται οι απώλειες φόρτισης. Μέγιστη χωρητικότητα φόρτισης DC σε σταθμούς φόρτισης HPC: Audi Q4 35 e-tron4: 100 kW, Audi Q4 40 e-tron*/Audi Q4 50 e-tron quattro*: 125 kW ισχύος.

* Στοιχεία κατανάλωσης και εκπομπών (Γερμανία): Audi Q4 35 e-tron: Συνδυασμένη κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας¹ σε kWh/100 km: 15.8 - 16.7 (NEDC); 17.0 - 19.1 (WLTP); συνδυασμένες εκπομπές CO2¹ σε g/km: 0. Audi Q4 40 e-tron: Συνδυασμένη κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας¹ σε kWh/100 km: 16.3 - 17.3 (NEDC); 17.3 - 19.3 (WLTP); συνδυασμένες εκπομπές CO2¹ σε g/km: 0. Audi Q4 50 e-tron quattro: Συνδυασμένη κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας¹ σε kWh/100 km: 16.5 - 17.8 (NEDC); 17.9 - 19.9 (WLTP); συνδυασμένες εκπομπές CO2¹ σε g/km: 0. Οι πληροφορίες για την κατανάλωση καυσίμου/ηλεκτρικής ενέργειας και τις εκπομπές CO₂ εξαρτώνται από τον εξοπλισμό που επιλέγεται για το όχημα.