Το R8 GT αποχαιρετά τον κινητήρα V10
Σε σύγκριση με το R8 V10 Performance RWD με 570 PS (συνδυασμένη κατανάλωση καυσίμου σε l/100 km: 12,9 NEDC· 12,9 – 12,5 (WLTP), συνδυασμένες εκπομπές CO2 σε g/km: 295 – 294 (NEDC), 293 – 284 (WLTP), το οποίο αποτελεί τη βάση για τη δεύτερη έκδοση του R8 GT, η Audi Sport GmbH αυξάνει τις επιδόσεις του ειδικού αυτού μοντέλου προκειμένου να το φέρει στο ίδιο επίπεδο με την έκδοση quattro. Αυτό σημαίνει ότι η ισχύς από τον V10 κινητήρα των 5,2 λίτρων φθάνει τους 620 PS και 565 Nm ροπής, διαθέσιμα από τις 6.400 έως τις 7.000 rpm (μέγιστο: 8.700 rpm). Ως αποτέλεσμα, το νέο R8 GT* (συνδυασμένη κατανάλωση καυσίμου σε l/100 km **: 15,0 - 14,9 (WLTP) ; συνδυασμένες εκπομπές CO2 σε g/km: 341 - 339 (WLTP), επιταχύνει στα 100 km/h από στάση σε 3,4 δευτερόλεπτα, φθάνει τα 200 km/h από στάση σε 10,1 δευτερόλεπτα και η τελική του ταχύτητα είναι στα 320 km/h.
Μία ακόμα σημαντική αναβάθμιση αφορά το νέο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων με ακόμα πιο γρήγορους χρόνους αλλαγής ταχυτήτων. Χάρη στη διαφορετική τελική σχέση μετάδοσης το νέο κιβώτιο ταχυτήτων επιτρέπει ακόμα πιο εντυπωσιακές επιταχύνσεις σε όλη την κλίμακα των στροφών και σε κάθε ταχύτητα. Επιπλέον, υπάρχει ένα σχεδιαστικό στοιχείο αποκλειστικά για το R8 GT*, -η πολλαπλή εισαγωγής που είναι βαμμένη σε μαύρο χρώμα.