Audi Q3 Sportback TFSI e > Q3 > Home
Audi Q3 Sportback TFSI e

Q3 Sportback TFSI e

Με όφελος ηλεκτροκίνησης €4.000

Εμφάνιση που ηλεκτρίζει.
Το Audi Q3 Sportback 45 TFSI e.

Σπορ και εντυπωσιακό. Το Audi Q3 Sportback 45 TFSI e². Με ένα πρωτοποριακό plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης που καλύπτει περίπου 45 έως 50 χιλιόμετρα³ σε αμιγώς ηλεκτρική λειτουργία ενώ παράγει μηδενικές τοπικές εκπομπές ρύπων. Οι εκφραστικοί προφυλακτήρες και η coupé οροφή αποπνέουν μια σπορ, δυναμική αύρα.

Σπορ συνδυασμός

Το Audi Q3 Sportback 45 TFSI e² σας προσφέρει συνδυαστική ισχύ 180 kW (245 PS, Κατανάλωση καυσίμου, μεικτός κύκλος¹: 1,7-1,4 l/100 km; Κατανάλωση ενέργειας, μεικτός κύκλος¹: 15,9–14,6 kWh/100 km; Εκπομπές CO₂, μεικτός κύκλος¹: 38–33 g/km) και ροπή 400 Nm. Αυτό σας επιτρέπει να επιταχύνετε από 0 στα 100 km/h σε 7,3 δευτερόλεπτα χάρη στη λειτουργία boost⁴.

Σύντομα ταξίδια γεμάτα ηλεκτρισμό

Ολοκληρώστε πολλές κοντινές διαδρομές με αμιγώς ηλεκτρική λειτουργία - ευχάριστα ήσυχα και παράγωντας μηδενικές τοπικές εκπομπές ρύπων. Με μια πλήρως φορτισμένη μπαταρία, μπορείτε να αντλήσετε ηλεκτρική ισχύ 85 kW (116 PS, Κατανάλωση καυσίμου, μεικτός κύκλος¹: 1,7-1,4 l/100 km; Κατανάλωση ενέργειας, μεικτός κύκλος¹: 15,9–14,6 kWh/100 km; Εκπομπές CO₂, μεικτός κύκλος¹: 38–33 g/km) και ηλεκτρική ροπή 330 Nm. Η αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία κυμαίνεται από περίπου 45 έως 50 km³ και η ηλεκτρική τελική ταχύτητα είναι έως και 140 km/h.

Audi Q3 Sportback TFSI e rear
 
Audi Q3 Sportback TFSI e MMI display
 

Προσαρμοσμένο σε εσάς

Με πλήρη φόρτιση, το Audi Q3 Sportback 45 TFSI e² ξεκινά πάντα με αμιγώς ηλεκτρική λειτουργία EV, ενεργοποιώντας τον κινητήρα καύσης μόνο όταν χρειάζεται. Η είσοδος ενός προορισμού στο σύστημα πλοήγησης προκαλεί την αλλαγή κίνησης του οχήματος σε υβριδική λειτουργία. Χρησιμοποιώντας πληθώρα δεδομένων διαδρομής, το Audi σας διαχειρίζεται την αλληλεπίδραση των δύο συστημάτων κίνησης για να σας επιτρέψει να ολοκληρώσετε όσο το δυνατόν περισσότερες διαδρομές με αμιγώς ηλεκτρική λειτουργία. Μέσω του MMI μπορείτε να επιλέξετε πρόσθετους τρόπους οδήγησης: ολοκληρώστε τις καθημερινές σας διαδρομές με την αμιγώς ηλεκτρική λειτουργία EV ή χρησιμοποιήστε τον κινητήρα εσωτερικής καύσης ως την κύρια πηγή ισχύος για να εξοικονομήσετε φόρτιση μπαταρίας για μια μελλοντική ηλεκτρική διαδρομή (λειτουργία Hold) ή να την αυξήσετε (λειτουργία Charge)⁵.

Το Audi Q3 Sportback 45 TFSI e² σε αριθμούς

Ηλεκτρική αυτονομία ca.

45–50

km*

Επιτάχυνση

7.3

δευτ.*

0 στα 100 km/h

Ισχύς συστήματος

180

kW**

(245 HP)

*Αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία¹ μεικτός κύκλος σύμφωνα με τη μέτρηση WLTP, για τροχούς 17 έως 20 ιντσών.
**Κατανάλωση καυσίμου, μεικτός κύκλος¹: 1.7–1.4 l/100 km; Κατανάλωση ενέργειας, μεικτός κύκλος¹: 15.9–14.6 kWh/100 km; Εκπομπές CO₂, μεικτός κύκλος¹: 38–33 g/km.

Audi Q3 Sportback TFSI e Audi virtual cockpit

Ψηφιακή ευκολία

Ο μετρητής ενέργειας στο Audi virtual cockpit προσφέρει πληροφορίες σχετικά με την ηλεκτρική απόδοση, τη λειτουργία κίνησης και την κατάσταση φόρτισης της μπαταρίας. Στη μέση, όπως και στην εφαρμογή myAudi⁶, απεικονίζεται η υπολειπόμενη αυτονομία του Audi Q3 Sportback 45 TFSI e².

Audi Q3 Sportback TFSI e charging

Εύκολη φόρτιση στο σπίτι

Απολαύστε τα πλεονεκτήματα της ηλεκτροκίνησης και φορτίστε το Audi Q3 Sportback 45 TFSI e² σας στο σπίτι, με το compact σύστημα φόρτισης e-tron του βασικού εξοπλισμού, σε οικιακές ή βιομηχανικές πρίζες με δυνατότητα φόρτισης έως και 3,6 kW⁷.

Πανοραμική όψη

Σημείωση: Βιώστε την εμπειρία του Audi Q3 Sportback 45 TFSI e² από διαφορετικές οπτικές γωνίες σε αυτό το animation 360 μοιρών.

Rundumblick Audi Q3 Sportback TFSI e

Πόσο sport μπορεί να είναι ένα SUV;

Δύναμη και ακρίβεια - σε κάθε λεπτομέρεια. Η μαύρη οκταγωνική μάσκα τιτανίου Singleframe, οι τραπεζοειδείς είσοδοι αέρα και οι εκφραστικοί προφυλακτήρες με επίπεδες λεπίδες είναι χαρακτηριστικά της τρισδιάστατης σχεδίασης και προσδίδουν στο Audi Q3 Sportback 45 TFSI e² μια δυναμική εμφάνιση γεμάτη αυτοπεποίθηση. Τα βαμμένα σε χρώμα αντίθεσης εξαρτήματα και η coupé οροφή, συμπεριλαμβανομένου του σπόιλερ οροφής, τονίζουν τον σπορ χαρακτήρα του μοντέλου.

Audi Q3 Sportback TFSI e head light

Χρώματα και ζάντες

Συνδυάστε διαφορετικά εξωτερικά χρώματα και ζάντες για να δημιουργήσετε το Audi Q3 Sportback 45 TFSI e² των ονείρων σας.
6Y6Y-V72_Pyramid_AU32x_Q3SB_001_03.jpg
Γκρι Daytona περλέ Γκρι Daytona περλέ
Μπλε Navarra μεταλλικό Μπλε Navarra μεταλλικό
Μαύρο Mythos μεταλλικό Μαύρο Mythos μεταλλικό
Λευκό Glacier μεταλλικό Λευκό Glacier μεταλλικό
Ασημί Dew μεταλλικό Ασημί Dew μεταλλικό
Ζάντες αλουμινίου 19" σε σχέδιο 20 ακτίνων V, σε γκρι γραφίτη, γυαλισμένες Ζάντες αλουμινίου 19" σε σχέδιο 20 ακτίνων V, σε γκρι γραφίτη, γυαλισμένες
Ζάντες αλουμινίου 19" Audi Sport σε σχέδιο 5 βραχιόνων Trapezoid, σε ματ γκρι titanium, γυαλισμένες Ζάντες αλουμινίου 19" Audi Sport σε σχέδιο 5 βραχιόνων Trapezoid, σε ματ γκρι titanium, γυαλισμένες
Ζάντες αλουμινίου 19" Audi Sport σε σχέδιο 5 διπλών βραχιόνων, σε γκρι ματ Titanium, γυαλισμένες Ζάντες αλουμινίου 19" Audi Sport σε σχέδιο 5 διπλών βραχιόνων, σε γκρι ματ Titanium, γυαλισμένες
Ζάντες αλουμινίου 20" Audi Sport σε σχέδιο 5 διπλών ακτίνων Modular, με γκρι ματ ένθετα Ζάντες αλουμινίου 20" Audi Sport σε σχέδιο 5 διπλών ακτίνων Modular, με γκρι ματ ένθετα
Ζάντες αλουμινίου 20" Audi Sport σε σχέδιο 5 διπλών ακτίνων Rotor, σε μαύρο ματ, γυαλισμένες Ζάντες αλουμινίου 20" Audi Sport σε σχέδιο 5 διπλών ακτίνων Rotor, σε μαύρο ματ, γυαλισμένες
Περιηγηθείτε στο εσωτερικό

Ευέλικτο και άνετο

Προσαρμόστε το εσωτερικό του Audi Q3 Sportback 45 TFSI e² στις επιθυμίες σας με την επιλογή εσωτερικού design selection ή το εσωτερικό πακέτο S line. Δύο συναρπαστικές επιλογές που διαθέτουν sport καθίσματα επικαλυμμένα είτε σε συνδυασμό υφάσματος και τεχνητού δέρματος με ραφές αντίθεσης είτε σε ύφασμα και δέρμα.

 

Το πακέτο εσωτερικού design selection τονίζει το προοδευτικό design με τμήματα δέρματος Alcantara σε διαφορετικές αποχρώσεις στον πίνακα οργάνων και στα υποβραχιόνια των θυρών. Και στο σκοτάδι, το προαιρετικό πακέτο ατμοσφαιρικού φωτισμού τονίζει ακόμα περισσότερο τις εντυπωσιακές σχεδιαστικές γραμμές του εσωτερικού.

Audi Q3 Sportback TFSI e cockpit
 
View backspace Audi Q3 Sportback TFSI e

Ευελιξία χώρου

Η μπαταρία του ηλεκτροκινητήρα βρίσκεται κάτω από την επίπεδη περιοχή φόρτωσης για εξοικονόμηση χώρου. Αυτό επιτρέπει 300 λίτρα χωρητικότητας αποσκευών, ή έως και 1.250 λίτρα με την αναδίπλωση των καθισμάτων. Ο πάγκος πίσω καθίσματος προσφέρει ακόμη μεγαλύτερη ευελιξία. Η μπροστινή/πίσω θέση του και η γωνία των πλατών ρυθμίζονται και τα καθίσματα μπορούν να διπλωθούν προς τα κάτω (αναλογία 40 : 20 : 40).

Σημείωση: Δείτε τον γενναιόδωρο αποθηκευτικό χώρο του Audi Q3 45 TFSI e² σε αυτό το animation των πίσω καθισμάτων.

1
Τα αναφερθέντα στοιχεία κατανάλωσης καυσίμου και εκπομπής ρύπων προσδιορίστηκαν σύμφωνα με τις προδιαγραφόμενες από τον νόμο διαδικασίες μέτρησης Από την 1η Σεπτεμβρίου 2017 ορισμένα καινούργια οχήματα λαμβάνουν έγκριση τύπου σύμφωνα με την Εναρμονισμένη Διεθνώς Διαδικασία Δοκιμών για Ελαφρά Οχήματα (Worldwide Harmonized Light Vehicles Test Procedure, WLTP), μια ρεαλιστικότερη διαδικασία δοκιμών για τη μέτρηση της κατανάλωσης καυσίμου και των εκπομπών CO2. Από την 1η Σεπτεμβρίου 2018 ο Νέος Ευρωπαϊκός Κύκλος Οδήγησης (New European Driving Cycle, NEDC) θα αντικατασταθεί σταδιακά από την WLTP. Εξαιτίας των ρεαλιστικότερων συνθηκών δοκιμής, η μετρούμενη σύμφωνα με την WLTP κατανάλωση καυσίμου και οι εκπομπές CO2 σε πολλές περιπτώσεις θα είναι υψηλότερες από τις μετρούμενες με τον NEDC. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις διαφορές μεταξύ των WLTP και NEDC, επισκεφθείτε το www.audi.gr/wltp. Οι προαιρετικοί εξοπλισμοί και τα αξεσουάρ (π.χ., πρόσθετα εξαρτήματα, διάφοροι τύποι ελαστικών, κ.λπ.) μπορούν να αλλάξουν τις σχετικές παραμέτρους του οχήματος, όπως, π.χ., βάρος, την αντίσταση κύλισης και την αεροδυναμική και, σε συνδυασμό με τις καιρικές συνθήκες και τις κυκλοφοριακές συνθήκες, καθώς και το εξατομικευμένο στυλ οδήγησης, να επηρεάζουν την κατανάλωση καυσίμου, την κατανάλωση ηλεκτρικού ρεύματος, τις εκπομπές CO2 και τις τιμές των επιδόσεων του οχήματος. (DAT) Περαιτέρω πληροφορίες για τις επίσημες τιμές κατανάλωσης καυσίμου και τις επίσημες εκπομπές CO2 των νέων επιβατικών αυτοκινήτων υπάρχουν στον "Οδηγό για την εξοικονόμηση καυσίμου, τις εκπομπές CO2 και την κατανάλωση ενέργειας των νέων μοντέλων επιβατικών οχημάτων", ο οποίος διατίθεται δωρεάν σε όλες τις αντιπροσωπείες πωλήσεων, από την DAT Deutsche Automobil Treuhand GmbH, Hellmuth-Hirth-Str. 1, D-73760 Ostfildern, Germany και στο www.dat.de.
2
Κατανάλωση καυσίμου, μεικτός κύκλος¹: 1.7–1.4 l/100 km; Κατανάλωση ενέργειας, μεικτός κύκλος¹: 15.9–14.6 kWh/100 km; Εκπομπές CO₂, μεικτός κύκλος¹: 38–33 g/km.
3
Ηλεκτρική αυτονομία μεικτός κύκλος σύμφωνα με μέτρηση WLTP, για τροχούς 17- έως 20-ίντσες.
4
Όταν το πεντάλ γκαζιού είναι πλήρως πατημένο, ο ηλεκτροκινητήρας ενεργοποιείται για σύντομο χρονικό διάστημα (λειτουργία boost). Η διαθεσιμότητα και η επανάληψη αυτής της λειτουργίας εξαρτάται από διάφορους παράγοντες, όπως για παράδειγμα την κατάσταση φόρτισης της μπαταρίας και τη θερμοκρασία των εξαρτημάτων του συστήματος.
5
Μπορεί να οδηγήσει σε αυξημένη κατανάλωση καυσίμου.
6
Ανάλογα με τη διαθεσιμότητα ανά χώρα. Η τρέχουσα συμβατότητα του λειτουργικού συστήματος iOS/Android βρίσκεται στην περιγραφή της εφαρμογής myAudi στο σχετικό App Store. Απαιτείται προηγούμενη εγγραφή στη διεύθυνση www.audi.com/myaudi.
7
Το κύριο καλώδιο σύνδεσης με το βιομηχανικό βύσμα και η λειτουργική μονάδα του συστήματος φόρτισης ταιριάζουν μεταξύ τους. Εάν αλλάξετε στη συνέχεια το καλώδιο σύνδεσης δικτύου με διαφορετικό τύπο βύσματος, ενδέχεται να μειωθεί η διαθέσιμη δυνατότητα φόρτισης του συνολικού συστήματος. Το standard σύστημα φόρτισης e-tron compact διαθέτει καλώδιο σύνδεσης οχήματος μήκους 4,5 m. Η δυνατότητα φόρτισης εξαρτάται από την παρεχόμενη υποδοχή και τα χαρακτηριστικά τροφοδοσίας του δικτύου και μπορεί να είναι έως και 3,6 kW. Η χωρητικότητα φόρτισης εξαρτάται από τον τύπο του βύσματος που χρησιμοποιείται, την τάση της χώρας και τον αριθμό των διαθέσιμων φάσεων του δικτύου τροφοδοσίας καθώς και από την οικιακή εγκατάσταση του πελάτη. Μπορεί επομένως να είναι χαμηλότερη σε ορισμένες περιπτώσεις.